Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt otroligt med deras referenser... Nej, på senare tid brukar det bara vara vilket band klockan sitter på eller vilka grejer man får till, ex. ny låda= ny ref. Så jag gissar något sånt.Ingen skillnad på 1223, 2223, 1590 va? Bara panerai som gjort som vanligt med sina refnr?
Aha de har adderat så till och med band, låda kan ändra refnr osv… förut var det i alla fall konsekvent utan större ändringHelt otroligt med deras referenser... Nej, på senare tid brukar det bara vara vilket band klockan sitter på eller vilka grejer man får till, ex. ny låda= ny ref. Så jag gissar något sånt.
Kall? Det är en keeper!Setat o kollat lite på ch24 efter sub 42mm med vit tavla men verkar inte vara allt för många i omlopp, inte vart många ute på ks delen här heller. Och vår valuta gör ju inte saken bättre när man kollar prisbilden i europa.
Är den så kall den modellen? personligen tycker jag den ser riktigt trevlig ut.
Jag säger som föregående talare, det är ju säkert det som är grejen... den är en keeper ... inte många i omlopp på andrahandsmarknaden.Setat o kollat lite på ch24 efter sub 42mm med vit tavla men verkar inte vara allt för många i omlopp, inte vart många ute på ks delen här heller. Och vår valuta gör ju inte saken bättre när man kollar prisbilden i europa.
Kall? Det är en keeper!
Jag säger som föregående talare, det är ju säkert det som är grejen... den är en keeper ... inte många i omlopp på andrahandsmarknaden.![]()
Finns en vit 42mm på Nymans pre owned. Men även andra färger och storlekar.Setat o kollat lite på ch24 efter sub 42mm med vit tavla men verkar inte vara allt för många i omlopp, inte vart många ute på ks delen här heller. Och vår valuta gör ju inte saken bättre när man kollar prisbilden i europa.
Inte så farligt prisad heller, eller?Finns en vit 42mm på Nymans pre owned. Men även andra färger och storlekar.
Högst rimligt från en butik! Den verkar dock finnas i VästeråsInte så farligt prisad heller, eller?
Håller med, vore kul om den hamnar härHögst rimligt från en butik! Den verkar dock finnas i Västerås
Var på Nymans i V-ås idag och de hade skeppat iväg den till storstan igår. De hade däremot en 632 inne som preowned men låg i karantän i någon vecka tillHögst rimligt från en butik! Den verkar dock finnas i Västerås
Karantän? Har säljaren ångerrätt eller vad missar jag?Var på Nymans i V-ås idag och de hade skeppat iväg den till storstan igår. De hade däremot en 632 inne som preowned men låg i karantän i någon vecka till
![]()
Inte så farligt prisad heller, eller?
Högst rimligt från en butik! Den verkar dock finnas i Västerås
Håller med, vore kul om den hamnar här![]()
Den är redan i stanVar på Nymans i V-ås idag och de hade skeppat iväg den till storstan igår. De hade däremot en 632 inne som preowned men låg i karantän i någon vecka till
Haha snyggt fångatDen är redan i stangött o ha en panna igen
![]()
Grattis!Den är redan i stangött o ha en panna igen
![]()
Dom måste kolla så att förre ägaren inte smittat den med svampKarantän? Har säljaren ångerrätt eller vad missar jag?
Förmodligen efter en inbytesaffär under 14 dagarKarantän? Har säljaren ångerrätt eller vad missar jag?
Gäller väl iofs bara från andra hålletFörmodligen efter en inbytesaffär under 14 dagar
Kul grattis!Den är redan i stangött o ha en panna igen
![]()
Läder funkar utmärkt i min värld. Det här är vackert på riktigt:Funderar lite på band och submersible. I min hjärna bör det vara gummi, möjligtvis något canvas/tygaktigt. Läder känns off på något sätt - typ som om att sätta läderband på en Seamaster. Jag vet, jag vet. Luminor är också dykare. Vad säger ni? Vad är favoritkombon till Submersible?
Jo, snygg kombo.Läder funkar utmärkt i min värld. Det här är vackert på riktigt:
Mays-Berlin.com - Vintage Armband Mays-Berlin Berillo
Handgefertigtes vintage Armband passend für jede Uhr wie Panerai, Rolex etc als Maßanfertigungwww.mays-berlin.com
Alltid kört gummi o kanvas majoritet av tiden när jag hade sub förrut. Oem kanvas sitter bra och personligen tycker jag att det ser riktigt snyggt och stilrent ut.Funderar lite på band och submersible. I min hjärna bör det vara gummi, möjligtvis något canvas/tygaktigt. Läder känns off på något sätt - typ som om att sätta läderband på en Seamaster. Jag vet, jag vet. Luminor är också dykare. Vad säger ni? Vad är favoritkombon till Submersible?
Vad kom den med för band?Suben får köra gummi idag.
Gummibandet med den röda detaljen. Luna russo.Vad kom den med för band?
Oki, vet inte varför men hade iaf hoppats på något mer.Gummibandet med den röda detaljen. Luna russo.