Brunt lät jävligt nice. Typ denna nyans lär ju funka till jupiter med:Brunt är jäkligt snyggt. @Davvan har bra bild på det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brunt lät jävligt nice. Typ denna nyans lär ju funka till jupiter med:Brunt är jäkligt snyggt. @Davvan har bra bild på det!
Borde bli toppen!Brunt lät jävligt nice. Typ denna nyans lär ju funka till jupiter med:
Tack! Min med. Har även en Uranus, men den fick frugan och inte ens hon vill använda den.Borde bli toppen!
Grattis till Jupiter, min favorit av samtliga.
Har exakt den kombon och den funkar kanonbra IMO.Körde en snabb photoshop med detta band: https://watchwear.se/produkt/gummi-curved-brun-2/
Blev ju bra färgmässigt tycker jag
Smaken är som baken……brun….Letar snyggt band (gärna gummi) till Jupiter. Tips?
Jag kör svart gummi på min, mycket nöjd!Letar snyggt band (gärna gummi) till Jupiter. Tips?
Gillar starkt! Samma band som jag länkat till ovan? Beställt ett sånt iallafallSmaken är som baken……brun….
Vill ändå göra gällande att det är en skitklocka…..Gillar starkt! Samma band som jag länkat till ovan? Beställt ett sånt iallafall
Jag vet ! Har en uranus som varken jag eller frugan använderVill ändå göra gällande att det är en skitklocka…..
@B1884 Har du en bild med orange gummi som du kan visa?Körde en snabb photoshop med detta band: https://watchwear.se/produkt/gummi-curved-brun-2/
Blev ju bra färgmässigt tycker jag
@B1884 Har du en bild med orange gummi som du kan visa?
Så mkt bättre än med brunt tycker jag
Säg till när den ska ner i papperskorgen så kommer jag och gräver upp denJag vet ! Har en uranus som varken jag eller frugan använder
Låt bli.Går det bada med klockan? Någon som testat eller vet?
Står i valet och kvalet mellan Pluto och Jupiter.
Som bilderna ovan (och tidigare i tråden, samt om man letar inspo på Instagram) gör sig Jupiter riiiiktigt bra med ett gäng olika typer och färger på banden. Gummi som tyg, orange till grått till brunt.
Pluto är lite mer svårjobbad tycker jag? Det jag kommit fram till för Pluto är:
1. vinröd/burgundy Zulu (som såklart är slut på Zuludiver )
2. vitt gummi
3. vitt perlon
4. svart/mörkgrå gummi
5. ljusgrå canvas eller mocka
Men ändå bara 1-3 som sitter 100% tycker jag… Jupiter bjuder in till lite mer intressanta/roliga kombinationer. Ett blankt canvas!
Är det någon annan som har en Pluto med band som de dö-älskar?
Butiken på Times Square får in leverans varje dag men kan inte uppge när de får det. Jag var där tre dagar i rad och de fick inte leverans innan 14 de dagarna...Hopplöst. I NY, ledsen vi hade inne men sålde slut för 3 timmar sen. Kanske får nya imorgon.
Testar Times Square?Precis på WTC Swatch. Killen framför tog sista. Skjut mig.
Var där nu. Gul & rosa kvar. Tog ingen. Tänker inte ta en bara för jag kan. Sånt som förstör. Hade kunna dra den på tratten men anser mig stå över detTestar Times Square?
Nu Grand Central station. Slutsålda.Var där nu. Gul & rosa kvar. Tog ingen. Tänker inte ta en bara för jag kan. Sånt som förstör. Hade kunna dra den på tratten men anser mig stå över det
Jag har Pluto och har beställt detta beiga gummiband. Tycker det passar riktigt bra.Står i valet och kvalet mellan Pluto och Jupiter.
Som bilderna ovan (och tidigare i tråden, samt om man letar inspo på Instagram) gör sig Jupiter riiiiktigt bra med ett gäng olika typer och färger på banden. Gummi som tyg, orange till grått till brunt.
Pluto är lite mer svårjobbad tycker jag? Det jag kommit fram till för Pluto är:
1. vinröd/burgundy Zulu (som såklart är slut på Zuludiver )
2. vitt gummi
3. vitt perlon
4. svart/mörkgrå gummi
5. ljusgrå canvas eller mocka
Men ändå bara 1-3 som sitter 100% tycker jag… Jupiter bjuder in till lite mer intressanta/roliga kombinationer. Ett blankt canvas!
Är det någon annan som har en Pluto med band som de dö-älskar?
Trägen vinner alltid! Jag fick försöka 4ggr i Florens, bättre lycka om du är kvar imorgon säkertNu Grand Central station. Slutsålda.
Så behöver jag inte gräma mig. 3 stores på en dag.