P
Piggo
Guest
Jag menar att andrahandsmarknaden är för dyr,där kostar dom inte 3kDet tycker jag inte alls faktiskt. Vidhåller att den är klart värd pengen för sina 3k.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag menar att andrahandsmarknaden är för dyr,där kostar dom inte 3kDet tycker jag inte alls faktiskt. Vidhåller att den är klart värd pengen för sina 3k.
Riktigt snyggt sj fick jag min idag (kom hela vägen från Hamburg)Tuff påse:
Tufft innehåll:
Klippte Alaska till mig själv, och döm om förvåningen då frun spontanköpte Solen till sig själv.
Sjukt att det är kö in till butiken sju månader efter släpp. Den var inte jättelång 15 min efter öppning, men på eftermiddagarna har det kontinuerligt varit 25-50 meter. Köpte i Florens.
På temat Florens måste jag också flika in att jag var sjukt besviken på Panerai rakt över gatan.
Det där är det första icke original-band jag sett som jag tycker är riktigt snyggtPå perfekt matchande Zuludiver Nato (tyvärr är detta slutsålt)
Bara för att du köpte 2 av varje.Soprent i butiken på Oxford Street….
Grannen ville ha en svart och frun en rosa…..långnäsa….Bara för att du köpte 2 av varje.
Vad var det som gjorde dig besviken? Panerais personal i butikerna i Italien är dryga överlag tycker jag. Men var det dom eller utbudet som var dåligt?Tuff påse:
Tufft innehåll:
Klippte Alaska till mig själv, och döm om förvåningen då frun spontanköpte Solen till sig själv.
Sjukt att det är kö in till butiken sju månader efter släpp. Den var inte jättelång 15 min efter öppning, men på eftermiddagarna har det kontinuerligt varit 25-50 meter. Köpte i Florens.
På temat Florens måste jag också flika in att jag var sjukt besviken på Panerai rakt över gatan.
Om din kompis kan tänka sig att köa är det ju oerhört schyst av honom. Med lite tur finns det någon enstaka modell kvar när kön är slut men räkna inte med att du kan välja vad du vill ha då.Har en kompis som skall till London i helgen. Tänkte skicka han till en Swatch butik men verkar nästan meningslöst? När dom väl får in är det kö och tar slut direkt, eller är det värt en chansning?
Det är bara att dra ut kronan och skruvaHej,
Kanske en dum fråga. Men hur ställer jag om tiden på klockan? Den går en timme fel efter ändringen från sommartid till vintertid
Okej, men det är väl inte så att de får in nya varje dag? Kan man kolla upp vilka butiker som får in på något sätt? Har försökt att söka på respektive butik. Kanske kan få han till att stå en halvtimma men då får de ju va värt deOm din kompis kan tänka sig att köa är det ju oerhört schyst av honom. Med lite tur finns det någon enstaka modell kvar när kön är slut men räkna inte med att du kan välja vad du vill ha då.
när jag var i London och var runt så sa de i butiken när jag frågade att de får leveranser vid random dagar och random tidpunkter, så har din kompis tur och råkar gå förbi när de fått leverans så kanske han kan köpa en.Okej, men det är väl inte så att de får in nya varje dag? Kan man kolla upp vilka butiker som får in på något sätt? Har försökt att söka på respektive butik. Kanske kan få han till att stå en halvtimma men då får de ju va värt de
Okej, hoppas på en jäkla tur då!när jag var i London och var runt så sa de i butiken när jag frågade att de får leveranser vid random dagar och random tidpunkter, så har din kompis tur och råkar gå förbi när de fått leverans så kanske han kan köpa en.
Problemet är att fôlk köar från öppning.när jag var i London och var runt så sa de i butiken när jag frågade att de får leveranser vid random dagar och random tidpunkter, så har din kompis tur och råkar gå förbi när de fått leverans så kanske han kan köpa en.
I Hamburg sa hon att dom får in nya varje dag, men jag tror fan nästan dom får lev 1-2 gånger i veckan och ransonerar upp det på hela veckan.Okej, men det är väl inte så att de får in nya varje dag? Kan man kolla upp vilka butiker som får in på något sätt? Har försökt att söka på respektive butik. Kanske kan få han till att stå en halvtimma men då får de ju va värt de
Tror ni den här säljaren är legit? Känns lite skumt att sälja två klockor där bilderna är samma?
Annonser från Victorpatek på Tradera.com
Handla second hand och begagnat från Victorpatek på Tradera. Hållbar shopping på Sveriges största cirkulära marknad, Tradera.comwww.tradera.com
Var väl rent allmänt att jag förväntat mig mer på plats i Florens. Kändes som en random märkesboutique, helt enkelt.Vad var det som gjorde dig besviken? Panerais personal i butikerna i Italien är dryga överlag tycker jag. Men var det dom eller utbudet som var dåligt?
Nej, du kan inte ha missat något. Känns som typ ”strömbrytare” till hacking som inte är ok så prova dra ut/trycka in upprepade gånger men egentligen lika bra att reklamera den omgående då det finns garanti.När jag ställde om klockan för vintertid, så vägrar den hoppa igång igen... Kronografen fungerar utan problem. Testade att ta ur och i batteriet men ingen skillnad.
Missar jag något? har någon annan varit med om samma? Känns konstigt att den bara "gav upp" så.
Får testa på Swatch's kundservice annars