Vilken tid på dagen var detta ungefär?I kö i London!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken tid på dagen var detta ungefär?I kö i London!
De fick påfyllning ca 17:30 igår.Vilken tid på dagen var detta ungefär?
Då får vi se om jag har tur när jag åker dit nästa veckaDe fick påfyllning ca 17:30 igår.
Folk hade köat på morgonen.
I tisdags hade de fått in vid 12… så sjukt oklara tider!
Goda nyheter, tack!Swatch bekräftade nyss på instagram att alla är i produktion!
Njae. 260€
2660 tog de i swatchbilen när de yrade runt iafNjae. 260€
Nu står den i drygt 11.
Så närmare 2900.
Aha. Det var ju generöst2660 tog de i swatchbilen när de yrade runt iaf
2660 tog de i swatchbilen när de yrade runt iaf
Jag kollade bara på hemsidan.Njae. 260€
Nu står den i drygt 11.
Så närmare 2900.
Blev en till slut. Blir nog bra till sommaren!
Från @watchwear.seSnyggt gummiband, vartifrån?
Från @watchwear.se
Väldigt snyggt. Är det Nato Premium Khaki?Snyggt!
Gillar min kombo från samma leverantör
Väldigt snyggt. Är det Nato Premium Khaki?
Yes! Perfekt matchningNylon Elastic i färgen khaki
Orginalbandet är verkligen inte my cup of tea heller.Här är min Swatch x Omega resa:
• klockan släpps, vill ha 8 av 11 modeller. Nu!
• försöker köpa en klocka eller två. Efter 3 misslyckande försök utomlands är intresset svalt.
• går in i en butik i fredags, de har 6 av modellerna inne. Ingen kö utanför bara att köpa. Grymt pepp, jäklar vad bra detta kommer bli. Köper 3st.
• lördag, provar samtliga på armen. En klar besvikelse. Gillar inte allas banden och känslan i klockorna. Vad har jag köpt? Snickrar på annons på KS. Noll pepp.
• läster 20 sidor av denna tråd. Överväger att byta band. Borde jag inte testa det på en av klockorna? Det ser ju finfint ut. Jupiter får bli testpilot. Lätt hoppfull.
• efter rotande hittas ett mörkblått canvas, testar, hm inte så tokigt. På armen är den riktiga skön. Lätt och perfekt som sommarklocka. Inte så tokigt köp ändå. Får experimentera med bandbyte på övriga helt enkelt. Tack tråden för inspiration.