ChazzReinhold
Basic
Det är inte mycket dyrare begagnat än nytt. Köpte i Berlin i helgen, med dem växelkursen gick 260€ på 3008 kronor.
På KS ligger kursen lite högre… mission to the moon för 6 lakan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är inte mycket dyrare begagnat än nytt. Köpte i Berlin i helgen, med dem växelkursen gick 260€ på 3008 kronor.
Haha! Ta inte det pp så stort allvar. Jag sålde en Moon i veckan till en annan medlem för 4k. Det är mer realistisktPå KS ligger kursen lite högre… mission to the moon för 6 lakan.
Skulle nog gissa detBörjar gilla original bandet. Är jag ensam ?
Börjar gilla original bandet. Är jag ensam ?
Vänd på det så blir passformen betydligt bättre.Börjar gilla original bandet. Är jag ensam ?
Jag kör bara original på mina. Har testat div gummi och Nato men tycker klockorna passar bäst på originalbanden. Och de blir bara skönare med tiden samt sitter bättre.Börjar gilla original bandet. Är jag ensam ?
Jag tycker originalbandet funkar kanon på mina Venus och Uranus. Trodde jag inte innan jag köpte dem, utifrån bilderna.Börjar gilla original bandet. Är jag ensam ?
Testar Borealis - mja..
Mäktigt! Får man fråga hur många butiker du har besökt?Neptune saknas fortfarande. Men de verkar dyka upp lite varstans nu, om än fortfarande mycket sporadiskt. De kanske har fått igång tillverkningen igen på den? Ngn som fått det bekräftat?
Grymt matchat!
Inte till uranus vad jag kunde se, tveksam färgmatch.Kan tipsa om nya band på watchwear. Matchande curved end gummin finns till alla modeller.
Åh, @Aurum det var länge sen jag såg dig en tråd för moderna klockor!Inte till uranus vad jag kunde se, tveksam färgmatch.