• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Jag fick en invite och klickade hem en på förtidssläppet online.
Samma här faktiskt.

AddText_03-05-07.53.42.jpg

Inga problem att få tag på moonswatches när jag var i Paris i helgen. Kom någon timme efter öppning i lördags och de hade alla modeller inne förutom moon och Neptune. Dagen därpå hade de halva kollektionen inne give or take. Så nu är man tre klockor rikare.

Älskar min fina Moonswatch, men har två retliga repor på ”glaset” (syns nog dåligt på bilden). Någon som vet något bra knep att polera bort eller om det rent utav går att bytas?

Bilagor

• 9F1684E5-A4F4-485F-BB53-6FF25A56AA83.jpeg
    9F1684E5-A4F4-485F-BB53-6FF25A56AA83.jpeg
    379.3 KB · Visningar: 19
  • Like
Reactions: PJO
Får leverans av en Earth ikväll och tänkte genast byta ut bandet. Någon som har koll på perlon eller sailcloth som passar och isf vilken färg (specifik nyans)? Tycker det är lite svårt att hitta exakt färg när man kollar på skärmen

Tror vi dessa "Moonshine" bara kommer säljas imorgon?
Det kommer nog bli lite intressant att följa.
Scenario 1: Dem försvinner inom kort efter en kort stint imorgon.
Scenario 2: Dem fortsätter att finnas, men bara på dessa specifika butiker där släppet sker.

Kanske är detta ett sätt för Omega att dumpa ut lite extra göld som har blivit osålt hittills?
Omegas nuvarande guldklockor är hutlöst prissatta och är inga direkta storsäljare... Jag menar 517 100:- för en GG-Speedmaster på länk, och 641 300:- för en likadan i Canopus gold. Som referens ligger en Day-Date 36 i gulguld i dagsläget på 398 500:-...

Tillbaka
Topp