S
Staafen
Guest
Denna gång är jag oskyldig.Gissar att den kommer börja säljas online direkt och vara tillgänglig för alla (om det är @Staafen som varit i farten)...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna gång är jag oskyldig.Gissar att den kommer börja säljas online direkt och vara tillgänglig för alla (om det är @Staafen som varit i farten)...
The real thingÄr det en riktig skärmdump eller något @Staafen snickrat ihop i Photoshop?
Jag fick en invite och klickade hem en på förtidssläppet online.Gissar att den kommer börja säljas online direkt och vara tillgänglig för alla (om det är @Staafen som varit i farten)...
Here we go againJag fick en invite och klickade hem en på förtidssläppet online.
Själv kunde jag bara lämna min mejl för intresseanmälan och framtida släppHere we go again
Inte jag! Kunde inte visa upp de tidigare swatchens jag köpt och då blev det ingen ny hajpmodellSjälv kunde jag bara lämna min mejl för intresseanmälan och framtida släpp
Samma här faktiskt.Jag fick en invite och klickade hem en på förtidssläppet online.
Grattis! Kommer bli svårt att klara OWG March nu.Samma här faktiskt.
Vore svincoolt med riktiga guld-detaljer!
Polywatch! Finns på Wristbuddys bland annatÄlskar min fina Moonswatch, men har två retliga repor på ”glaset” (syns nog dåligt på bilden). Någon som vet något bra knep att polera bort eller om det rent utav går att bytas?
Ingen invite? Är du inte medlem i Swatch Club?Själv kunde jag bara lämna min mejl för intresseanmälan och framtida släpp
Trodde du redan var det! Har slut på inbjudningskoder nu, skickar sen ifall du behöverIngen invite? Är du inte medlem i Swatch Club?
Ingen invite? Är du inte medlem i Swatch Club?
Jag säljer inbjudningskoder för 500 spänn. Har ganska många i kö så pm:a fort om du vill ha @HighvalleyTrodde du redan var det! Har slut på inbjudningskoder nu, skickar sen ifall du behöver
Ja. Limiterat till inbjudna influencers.Tror vi dessa "Moonshine" bara kommer säljas imorgon?
Har som sagt redan beställt en. Fick min kod från Swatch Club.Jag säljer inbjudningskoder för 500 spänn. Har ganska många i kö så pm:a fort om du vill ha @Highvalley
Det kommer nog bli lite intressant att följa.Tror vi dessa "Moonshine" bara kommer säljas imorgon?
Jag säljer inbjudningskoder för 500 spänn. Har ganska många i kö så pm:a fort om du vill ha @Highvalley
Jag säljer invites för 15k/st om någon är sugen
Var är bilden ifrån?
reagerar med skrattemoji
Det var så kul att träffa er
FratelloVar är bilden ifrån?