Försvinner annonsen från Tradera kan man alltid göra en ny i en Facebookgrupp med intellektuellt funktionsvarierade admins. Begärt pris är nu 50000 kr.Undrar om det bara är Neptune som är fejk...
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Försvinner annonsen från Tradera kan man alltid göra en ny i en Facebookgrupp med intellektuellt funktionsvarierade admins. Begärt pris är nu 50000 kr.Undrar om det bara är Neptune som är fejk...
![]()
Tjena,
Någon som har koll om det finns en Swatchbutik som säljer Moonswatch i Marseille? Såklart redan kikat hemsidan men tycker det är lite oklart så gärna någon med eventuell erfarenhet.
Härlig trippelpost! (eller finns det fler?)
Detta är jag som sagt helt med på, ser dock att Marseille har en officiell Swatch affär, men alla dessa säljer alltså inte Moonswatch utan är endast utvalda butiker?Dessa ställen i Frankrike:BIOCERAMIC MOONSWATCH - List of Swatch stores
Referensarkitektur för butikens framsida i kommersiellt molnwww.swatch.com
![]()
Precis, endast de som är med på listan säljer MoonswatchDetta är jag som sagt helt med på, ser dock att Marseille har en officiell Swatch affär, men alla dessa säljer alltså inte Moonswatch utan är endast utvalda butiker?
Stämmer till viss del. Vissa flygplatser säljer men är inte med på listan/listorna. Alltid värt att kolla på flygplatsen när man flyger.Precis, endast de som är med på listan säljer Moonswatch![]()
Stort tack alla, letar efter en Jupiter till sommaren men inte intressant till överpriserna!Stämmer till viss del. Vissa flygplatser säljer men är inte med på listan/listorna. Alltid värt att kolla på flygplatsen när man flyger.
Själv tycker jag bandet på min saturn är lite för litet trots mina kallesparrishandleder. Kunde fått vara lite längre så det täcker hela kardborrfluffetPga pinnsmala handleder så tyckte jag originalbandet satt som en påse skridskor så provade ett från Wristbuddys. Numera en av de mer mest bekväma klockorna jag äger.
![]()
ja jag vet inte om det är storleken som är problemet jag tycker mest att det är allmänt obekvämtSjälv tycker jag bandet på min saturn är lite för litet trots mina kallesparrishandleder. Kunde fått vara lite längre så det täcker hela kardborrfluffet
Kör en loop från en swatch modell större för att undvika att överhänget sticker ut. Har alltså mikroskopiska handleder...Pga pinnsmala handleder så tyckte jag originalbandet satt som en påse skridskor så provade ett från Wristbuddys. Numera en av de mer mest bekväma klockorna jag äger.
![]()
Stämmer till viss del. Vissa flygplatser säljer men är inte med på listan/listorna. Alltid värt att kolla på flygplatsen när man flyger.
Jaha, hade ingen aning om det. Men då är det ju helt klart värt för @mato00 att testa i Marseille åtminstone!Stort tack alla, letar efter en Jupiter till sommaren men inte intressant till överpriserna!
Wow hur är det möjligt?? Jag tyckte ja hade smala handleder och på mitt band är det lätt 3cm kvar för att nå runt hela vägen och då är det typ blodstopp i handleden.Kör en loop från en swatch modell större för att undvika att överhänget sticker ut. Har alltså mikroskopiska handleder...
![]()
Fiffig lösning! I Swatch butikerna som säljer dessa så har jag för mig att de säljer korta versioner på bandet (likt det som följer med i lådan för Venus) - det kanske kan vara något för dig?Kör en loop från en swatch modell större för att undvika att överhänget sticker ut. Har alltså mikroskopiska handleder...
![]()
Jag bjuder på den!Wow hur är det möjligt?? Jag tyckte ja hade smala handleder och på mitt band är det lätt 3cm kvar för att nå runt hela vägen och då är det typ blodstopp i handleden.
Eller har ja fått barnbandet?
Juste, det minns jag att jag läste när de först kom!Fiffig lösning! I Swatch butikerna som säljer dessa så har jag för mig att de säljer korta versioner på bandet (likt det som följer med i lådan för Venus) - det kanske kan vara något för dig?![]()
Smaken är olika, tyckte det där skar sig rejält faktisktLånar brudens. Lite avundsjuk på den här roliga färgbomben faktiskt![]()
Stora handleder skulle jag vilja tro.Såhär ser min ut. Finns det olika längd? Har jag dammodellen av band?
Banden finns i small, medium och large där medium är standard på alla utom Venus som levereras med small.Såhär ser min ut. Finns det olika längd? Har jag dammodellen av band?
Är det så? Känns inte som att de är något som lyfts fram när man ska köpa.Banden finns i small, medium och large där medium är standard på alla utom Venus som levereras med small.
Verkligen inte. Hade ingen aning. Tur ja inte köpte Venus då.Är det så? Känns inte som att de är något som lyfts fram när man ska köpa.
Tack för input!Smaken är olika, tyckte det där skar sig rejält faktiskt![]()
Tyvärr inte, men skulle inte förvåna mig om den dök upp i helgen, den var i Stockholm förra helgen nämligen!Har bilen varit i Gbg någon gång nyligen?
Earth upplever jag som ganska svårfotad men är riktigt bra i färgerna irl. Så jag kan tänka mig att den blir en härlig färgsmocka på orange gummiTack för input!![]()
Tyvärr inte, men skulle inte förvåna mig om den dök upp i helgen, den var i Stockholm förra helgen nämligen!
Tänkte samma, får vara uppmärksam i helgen!Tyvärr inte, men skulle inte förvåna mig om den dök upp i helgen, den var i Stockholm förra helgen nämligen!