• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Enligt Mr Hayek går produktionen 24/7, men ja hade dem sålts online hade ju inte folk fått FOMO av att se bilder på folk köa i media vilket ju måste va en av de största katalysatorerna till framgången.
Okej, ja det kanske stämmer. Men vad sjukt det är, kollade lite på det nu och tydligen så estimerades från externt håll att 500.000 moonswatch skulle säljas under 2022. Resultatet blev det dubbla.

Tjena,

Någon som har koll om det finns en Swatchbutik som säljer Moonswatch i Marseille? Såklart redan kikat hemsidan men tycker det är lite oklart så gärna någon med eventuell erfarenhet.

Undrar om det bara är Neptune som är fejk...
Screenshot 2023-03-19 at 14.49.11.png
Försvinner annonsen från Tradera kan man alltid göra en ny i en Facebookgrupp med intellektuellt funktionsvarierade admins. Begärt pris är nu 50000 kr. 🤡
Screenshot_20230322-160405.png

Pga pinnsmala handleder så tyckte jag originalbandet satt som en påse skridskor så provade ett från Wristbuddys. Numera en av de mer mest bekväma klockorna jag äger.

Mission to Mars.jpg
Själv tycker jag bandet på min saturn är lite för litet trots mina kallesparrishandleder. Kunde fått vara lite längre så det täcker hela kardborrfluffet

Kör en loop från en swatch modell större för att undvika att överhänget sticker ut. Har alltså mikroskopiska handleder...

IMG_4777.jpg
Wow hur är det möjligt?? Jag tyckte ja hade smala handleder och på mitt band är det lätt 3cm kvar för att nå runt hela vägen och då är det typ blodstopp i handleden.

Eller har ja fått barnbandet?

Kör en loop från en swatch modell större för att undvika att överhänget sticker ut. Har alltså mikroskopiska handleder...

IMG_4777.jpg
Fiffig lösning! I Swatch butikerna som säljer dessa så har jag för mig att de säljer korta versioner på bandet (likt det som följer med i lådan för Venus) - det kanske kan vara något för dig? :)

Såhär ser min ut. Finns det olika längd? Har jag dammodellen av band?

Bilagor

• F14B36CF-7EAC-469C-BC46-858E49B6DEB0.jpeg
    F14B36CF-7EAC-469C-BC46-858E49B6DEB0.jpeg
    348.6 KB · Visningar: 11
Tillbaka
Topp