Tyvärr inte, men skulle inte förvåna mig om den dök upp i helgen, den var i Stockholm förra helgen nämligen!
Det verkar tyvärr inte så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr inte, men skulle inte förvåna mig om den dök upp i helgen, den var i Stockholm förra helgen nämligen!
Tänkte samma, får vara uppmärksam i helgen!Tyvärr inte, men skulle inte förvåna mig om den dök upp i helgen, den var i Stockholm förra helgen nämligen!
Konservativ i färgvalet på min Earth, kan tänka mig att brunt gummi kunde funka också.Tack för input!
Var väl i höstas senast och frågan är om den kommer tillbaka.Har bilen varit i Gbg någon gång nyligen?
vad har du för strap?Resultat från helgens biljakt
Aldrig sätt någon sätta på metallänk på en Moonswatch, känns rätt konstigtNjä ja vet inte. De där banden från t ex watchwear ser ut som hejkomochhjälpmig imo. Speciellt metallänkar på moonswatch, wtf..
Hade ett liggandes som använts till galaxy watch. Tror det kallas "milanese strap", hålls ihop med magnet. Passade riktigt bra med Mercury faktiskt!vad har du för strap?
Tycker också de är helt okej! Gillar dock inte att ha så mycket text på bandet, därav bytte jag men absolut, de får oförtjänt mycket kritik imoÄr det bara jag som inte har något emot orignal banden? Ganska bekväma trots allt
Frakt +2000kr är väl standardAlla moonswatch som ligger på chrono24 för 3-4 tkr, vad är haken där? Någon som vet?
Undra om Forstner flat link faktiskt hade fungerat på typ Moon
Kan vara det absolut fulaste jag sett
JoUranus gör inte bort sig på olivgrönt Nato!
Tar det som en komplimang.
Måste vara jobbigt att aldrig kunna låta bli skriva dryga kommentarer som absolut bidrar till ingenting förutom tråkig stämning.
Inte min kopp te men smaken är som bakenUranus gör inte bort sig på olivgrönt Nato!
Inte min kopp te men smaken är som baken!
Måste vara jobbigt att aldrig kunna låta bli skriva dryga kommentarer som absolut bidrar till ingenting förutom tråkig stämning.
Tycker tyvärr det där skar sig rejältUranus gör inte bort sig på olivgrönt Nato!
Äh, lite ärlighet har ingen dött av.Måste vara jobbigt att aldrig kunna låta bli skriva dryga kommentarer som absolut bidrar till ingenting förutom tråkig stämning.
Onej, det är inte som att jag plockar av bandetÄh, lite ärlighet har ingen dött av.
Kör på!Onej, det är inte som att jag plockar av bandet
Tycker att plastklockan ska sticka ut!
Ser bra ut tycker jag!Uranus gör inte bort sig på olivgrönt Nato!