Det här.Var helt inställd på ett integrerat silikonband men när jag väl fick hem och vände på originalbandet var jag mer än nöjd.
Första jag gjorde också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det här.Var helt inställd på ett integrerat silikonband men när jag väl fick hem och vände på originalbandet var jag mer än nöjd.
Vad tyckte du var låg kvalitet på bandet? Lite nyfiken bara.Vände också på originalbandet men tyckte kvalitén inte matchade resten av klockan (även om det inte krävs mycket för det). Fick hem detta från @Feskarn nu
Gillar inte det här glansiga materialet, (nylon?) Och plastbygeln känns bräcklig på något sätt. Rädd att det ska gå av när jag spänner bandetVad tyckte du var låg kvalitet på bandet? Lite nyfiken bara.
Känns den kanske lite plastig?Gillar inte det här glansiga materialet, (nylon?) Och plastbygeln känns bräcklig på något sätt. Rädd att det ska gå av när jag spänner bandet
Klockan känns plastig men med hyfsad kvalitet, bandet känns sämreKänns den kanske lite plastig?
Håller med, kardborre får mig dessutom att känna mig som en 5åringKlockan känns plastig men med hyfsad kvalitet, bandet känns sämre
Kardborrebiten kan jag fatta, en nickning till det som NASA använderHåller med, kardborre får mig dessutom att känna mig som en 5åring
Upplevde inte det vita som störande blankt, men köper det. Plastdetaljerna tycker jag är perfekta till plastklockan. Så länge de håller iaf. Men visst är det ett enkelt band till en enkel klocka. Ingen lyx där inte.Gillar inte det här glansiga materialet, (nylon?) Och plastbygeln känns bräcklig på något sätt. Rädd att det ska gå av när jag spänner bandet
Ja det skulle ju te sig lite märkligt om detaljerna var i gjutjärnUpplevde inte det vita som störande blankt, men köper det. Plastdetaljerna tycker jag är perfekta till plastklockan. Så länge de håller iaf. Men visst är det ett enkelt band till en enkel klocka. Ingen lyx där inte.
Det hände en grej…. Gotta catch ‘em allKänns gott att få vara med här nu. Solklockan kommer bli en snygg detalj att bryta av blåa sommarkavajen
Jag var i London förra helgen och ställde mig i kö på Oxford street 10 min innan öppning. Kön när de öppnade, bestod av ca 20 pers bakom mig så det växte på snabbt. Kom in först av alla i butiken (tillsammans med frugan) och dom sa dom hade Jupiter, pluto, venus, Sun, Mars & earth. Jag tackade nej och gick ut igen då ingen av dom var intressanta.Har någon köpt nyligen i London resp. Paris? Vad ligger priset på i butik i dessa städer?
www.watchwear.se och glöm inte att använda KS rabattkod.Förresten! Vart köper jag den mest prisvärda (bäst och billigast) gummit till moon swatch?