Hur fan orkar de, ännu ett försök att hålla hypen uppe?
Kanske för att man idag kan trilla in i valfri EU huvudstad och köpe vilken man vill.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur fan orkar de, ännu ett försök att hålla hypen uppe?
Tråkigt nog lär det funkaHur fan orkar de, ännu ett försök att hålla hypen uppe?
Kanske för att man idag kan trilla in i valfri EU huvudstad och köpe vilken man vill.
Den hade jag missatGlöm inte versionen med ”3” printat på visaren också
Det tror jag nog att det kommer, frågan är när.Det lär inte hända.
Då behöver de ju också öka på produktionslinjen rejält. Tveksamt om det är värt det för någon.Det tror jag nog att det kommer, frågan är när.
Swatch-group gillar pengar och de vet nog att det finns ett helt gäng personer som är villiga att handla online men inte vill åka till butik.
Så när klockorna inte säljer slut varje dag längre lär de erbjuda dem online.
Jag kanske var otydlig, försöker igen:Då behöver de ju också öka på produktionslinjen rejält. Tveksamt om det är värt det för någon.
Watchwear.seNågon som har ett tips på var jag hittar ett gummiband till ett rimligt pris? De jag hittat som är "specialanpassade" till moonswatcharna är väldigt dyra...
Exakt vad jag letade efter, tack!!Watchwear.se
Swatch ska sluta säljas av andra återförsäljare än deras egna butiker. Med andra ord, nej.Nu när de verkar dyka upp i butiker runt om i Europa och även i Köpenhamn, borde man då inte kunna gå till Timeshop på Kungsgatan i Stockholm som säljer swatch och be de beställa hem en från Köpenhamn exempelvis?
Det är det väl ingen här som vill fundera på. Priser över MRSP kommer då att inte vara aktuellt längerJag kanske var otydlig, försöker igen:
När klockorna inte säljer slut i butikerna hela tiden så kommer de att börja bygga lager om de fortsätter producera i samma takt.
När de gör det så kommer de att kunna börja sälja online istället, eller åtminstone fler Swatchbutiker till en början
Swatch ska sluta säljas av andra återförsäljare än deras egna butiker. Med andra ord, nej.
Det går fortfarande att beställa Swatch via internet i de länder som Swatch group finns (läs: överallt). Så vitt jag vet är Moonswatch den enda kollektionen som inte går att beställa online.Men i länder som de inte har egna butiker som Sverige, så är det ju det ett enormt dumt val. Då försvinner de ju helt från dessa marknader.
Mercury på ljusblått var en tuff kombo!Nu har jag fått tag i dem tre jag var ute efter. Fick tag i Pluto på Bangkoks flygplats mitt under hypen. Jupiter och Merkurius fick jag tag på förra helgen i Paris, ingen kö och att köpa båda samtidigt var inga problem, så nu verkar det ha lugnat sig lite.
Tack till Wristbuddys för bra service och passande gummi-remmar.
Kan ni gissa bilen på bilden?
Jag är nöjd med färg-kombon som jag inte sett någon annan köra tidigare Inspiration från Rafa Nadals RM.Mercury på ljusblått var en tuff kombo!
Vilande på en i8?
Får instämma med omp här ovan, den kombon var riktigt vass. Var själv inne på plocka hem en Uranus och köra vitt gummi, men nu blev jag lite småsugen på att testa en Mercury med ljusblått gummi alt. rött.
Swatchgroup äger Omega dom har gjort en hommage i plast och skapat en hype utan motstycke i klockvärlden dessutom så har försäljningen ökat ordentligt på original Speedyn. Otroligt smart marknadsföring, kommer nog inte att hända att Omega AD ska kränga plastklockor för 2,5k MEN man vet ju aldrig.Borde inte Omegas återförsäljare också sälja dessa beroende på att det är ju ändå deras Speedmaster som klockan plagierar.
Borde inte Omegas återförsäljare också sälja dessa beroende på att det är ju ändå deras Speedmaster som klockan plagierar.
Swatch ska sluta säljas av andra återförsäljare än deras egna butiker. Med andra ord, nej.
Vet inte om dom har det kvar nu men Omegas egna butiker fick samma väska med 11 visningsex att ställa i montern men dom skulle inte sälja dom. Förstod inte vitsen med detta, man fick inte klämma på dom heller utan kunde bara glo på dom genom glaset.Swatchgroup äger Omega dom har gjort en hommage i plast och skapat en hype utan motstycke i klockvärlden dessutom så har försäljningen ökat ordentligt på original Speedyn. Otroligt smart marknadsföring, kommer nog inte att hända att Omega AD ska kränga plastklockor för 2,5k MEN man vet ju aldrig.
Så ett sånt klassiskt märke som Omega har alltså låtit sig köpas och ägs nu av ett företag som tillverkar plastklockor? Otroligt. Tvärtom hade ju varit mer sannolikt med tanke på Omegas status som klassiskt klockmärke. Vad tänkte cheferna på Omega när de gick med på den försäljningen?Swatchgroup äger Omega dom har gjort en hommage i plast och skapat en hype utan motstycke i klockvärlden dessutom så har försäljningen ökat ordentligt på original Speedyn. Otroligt smart marknadsföring, kommer nog inte att hända att Omega AD ska kränga plastklockor för 2,5k MEN man vet ju aldrig.
De tänkte nog på pengar…Så ett sånt klassiskt märke som Omega har alltså låtit sig köpas och ägs nu av ett företag som tillverkar plastklockor? Otroligt. Tvärtom hade ju varit mer sannolikt med tanke på Omegas status som klassiskt klockmärke. Vad tänkte cheferna på Omega när de gick med på den försäljningen?