Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter inte som man behöver stressa med andra ord. Vad fick du betala?Jag var i London förra helgen och ställde mig i kö på Oxford street 10 min innan öppning. Kön när de öppnade, bestod av ca 20 pers bakom mig så det växte på snabbt. Kom in först av alla i butiken (tillsammans med frugan) och dom sa dom hade Jupiter, pluto, venus, Sun, Mars & earth. Jag tackade nej och gick ut igen då ingen av dom var intressanta.
Kom tillbaka på eftermiddagen och gick rakt in i butiken frågade då efter en Saturn som dom då hade fått in och som jag köpte till mig själv. Väl på hotellrummet så såg jag att chronografen var osynkad och provade då husmansknepet att dra ut mitt sprinten och klicka fram visaren manuellt men hur jag än gjorde så blev det 0,5 sek innan eller 0,5 sek över 12. Lite störigt även om det är en budgetklocka.
Knallade direkt tillbaka och visade dom klockan och felet och jag fick en ny direkt av tjejen i kassan. Passade på att fråga dom efter en Pluto till en vän men dom sa att dom inte hade någon kvar.
Gick dit dagen efter igen, rakt in och ingen kö och köpte en pluto till min vän
228£ kostar de i UK enligt hemsidan. Ingen anledning att betala över list på andrahandsmarknaden mera om man inte har superbråttomLåter inte som man behöver stressa med andra ord. Vad fick du betala?
precis. Priset är ju samma i hela världen. Drogs väl 2950 kr om jag minns rätt228£ kostar de i UK enligt hemsidan. Ingen anledning att betala över list på andrahandsmarknaden mera om man inte har superbråttom
Måste prova det där - dömde mest ut orginalet då den korta biten är helt "rak" och "dubbelvikningen" blir rätt tjock.Var helt inställd på ett integrerat silikonband men när jag väl fick hem och vände på originalbandet var jag mer än nöjd.
Jag kan kanske är bakåtvänd men jag gillar faktiskt bandet när det sitter så där. Rätt skönt tillochmed?!?
Håller med - på något konstigt sätt känns dem bra mycket bekvämare.Jag kan kanske är bakåtvänd men jag gillar faktiskt bandet när det sitter så där. Rätt skönt tillochmed?!?
Ett under hur Swatch inte kommit fram till samma slutsats när de tagit fram bandet. Den korta biten plus att man trär den långa biten genom plastbygeln när man spänner bandet gör att bandet får dålig följsamhet med handleden precis i synfältet. Vänder man på det så hamnar allt på baksidan av handleden och man ser det inte.Håller med - på något konstigt sätt känns dem bra mycket bekvämare.
Kanske störde mig på att se den korta biten som såg så rak ut.
Måste prova det där - dömde mest ut orginalet då den korta biten är helt "rak" och "dubbelvikningen" blir rätt tjock.
Allt gjorde det rätt svårt att gå in bandet.
Flera av er kör @Feskarn silikon och ser bra ut. Jag kör hans grova canvas som väger ingenting och tycker det utseendemässigt fungerar rätt bra. Svart och canvas.
Bada med den lär aldrig hända
Gillar skarpt, hur ser spännet ut?
Canvas Grovt - svart - Watchwear.se
Strukturen är lite grövre och banden är matta. Bredd: 20mm / 22mm / 24mm Längd: 75mm + 125mm Bredd vid spännet: 20mm / 22mm / 24mmwatchwear.se
Verkar också som de fått bättre avslut på den långa delen?Jag får se till att uppdatera de där bilderna. Modellen kommer numera med ett annat trevligare spänne.
Verkar också som de fått bättre avslut på den långa delen?
Mina är lite "luddiga".
Kommer till flera städer de närmaste dagarna. Bla Köpenhamn den 6 maj.
Nu saknar jag skratt-emojin igen
är det 1:a april igen? snacka om att ta det way too far!
Nu saknar jag skratt-emojin igen
Va fasen gubbar, denna är ju lätt den snyggaste moonshine-modellen!är det 1:a april igen? snacka om att ta det way too far!
hehe, ja kanske, men då kunde de väl börjat med att släppa den och sen be done with it!Va fasen gubbar, denna är ju lätt den snyggaste moonshine-modellen!
Det vore ju toppen, då kanske "mission to webshop" är på gång också. Tog bara ett år och lite till.Kom precis hem från Amsterdam och där var det bara att kliva rakt in och plocka mer eller mindre vilken man ville. Äntligen är kanske den värsta hypen över.
Det lär inte hända.Det vore ju toppen, då kanske "mission to webshop" är på gång också. Tog bara ett år och lite till.
Wtf?! Först förgylld visare, sen en rosa plupp på den förgyllda visaren. Dom måste driva med FOMO mupparna
Nästa limited edition blir väl ett vitt plus i det rosa fältet, för att fira Schweiz nationaldag. Kaka på kaka på kaka!Wtf?! Först förgylld visare, sen en rosa plupp på den förgyllda visaren. Dom måste driva med FOMO mupparna
Glöm inte versionen med ”3” printat på visaren ocksåWtf?! Först förgylld visare, sen en rosa plupp på den förgyllda visaren. Dom måste driva med FOMO mupparna