Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis, inte funnit någon artikel som ens hintat om att de börjar säljas online. Så vi får vacker besöka butikerna eller givetvis handla här på KSKanske skrivit om detta tidigare i tråden... Men någon som vet om man kommer börja sälja online? Känns som att hypen inte kommer vara för ervigt...
Ja. Men inget att oroa sig för. Går att polera bort enkelt.Funderar på en moonswatch. Blir det lätt repor i glaset eller är det inget att oroa sig för?
Det är plastglas, så repas lätt, men kan samtidigt putsas med polywatch lika lätt. Angående online örsäljning så verkar det ju inte vara på tapeten. Lite surt, då ingen finns i Sverige, men man får vara kreativ. Jag fick min mars genom att instruera morsan som skulle till Bryssel. Gick utmärkt. Hon var sugen på en pluto, men det hade de ingen.. Blir det lätt repor i glaset eller är det inget att oroa sig för?
Tack för svar! Då är det bara bestämma sig för vilken/vilka.Ja. Men inget att oroa sig för. Går att polera bort enkelt.
Perfekt! Ja, ska själv ut och resa lite i höst. Tyskarnas flygplatser eller Palma kanske har något att erbjuda.Det är plastglas, så repas lätt, men kan samtidigt putsas med polywatch lika lätt. Angående online örsäljning så verkar det ju inte vara på tapeten. Lite surt, då ingen finns i Sverige, men man får vara kreativ. Jag fick min mars genom att instruera morsan som skulle till Bryssel. Gick utmärkt. Hon var sugen på en pluto, men det hade de ingen.
Det känns som de trollar oss nuMission to Moonshine Gold släpps idag.
Klart läckraste av moonshine gold versionerna hittills... Kommer väl en varje månad resten av året så får se om de spöar denna!Mission to Moonshine Gold släpps idag.
Är det Stordalen som har designat denna, i symbios med namnbytet på hans hotellkedja?Mission to Moonshine Gold släpps idag.
Mission to Moonshine Gold släpps idag.
Sägs det något om i vilka butiker dessa släpps?