Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tar nog ett par dagar innan de är där. De måste hinna ställa tillbaka tiden tio år på alla klockor de tar med dit.Nån som sett dom i Gbg än?
Vad roligt att höra att det hjälpte någon! Jag och min kompis gav oss in igår och lyckades hitta den efter bara ett par minuters letande. Vi var första kunderna för dagen så lite extra kul! Hoppas du trivs med din nya klocka.Kanoninfo, nästan real time ju, tack vare dig kunde jag få tag i bilen (ingen kö) och raka hem en Moon!
Har fösökt i fyra olika länder innan men inte lyckats det senaste året.
Plötsligt händer det i en baklucka på en Fiat vid Norrmalmstorg
2950kr (150kr mer än i våras)Vad kostar dessa i Sverige från bilen?
Är det samma priser på alla modeller?2950kr (150kr mer än i våras)
Yes, sammaÄr det samma priser på alla modeller?
Suger ju att det inte finns butik i Sverige utan den där jäkla bilen man inte orkar jaga, men ändå stort skillnad mot i Danmark ( 3350 :- )
Jodå, jag gillar den skarpt! Satte på ett gammalt NATO armband jag hade hemma i väntan på att få hem ett Gummi Curved - Svart från Watchwear.Vad roligt att höra att det hjälpte någon! Jag och min kompis gav oss in igår och lyckades hitta den efter bara ett par minuters letande. Vi var första kunderna för dagen så lite extra kul! Hoppas du trivs med din nya klocka.
Är allt som säljs på blocket kopior eller varför är det så stor skillnad på säljpriser där jmf de på mer etablerade aktionshus/klocksajter?Vore stor humor om de ställde sig utanför Bukowskis och krängde dem för 2950kr
Swatch/Omega, MoonSwatch, Mission to the Moon, kronograf, armbandsur, 42 mm. - Bukowskis
Bukowskis auktionerwww.bukowskis.com
Det var det lilla! Väntar på ett gummiband i digi camouflage. Ska bli spännande.Jodå, jag gillar den skarpt! Satte på ett gammalt NATO armband jag hade hemma i väntan på att få hem ett Gummi Curved - Svart från Watchwear.
Återigen ett jäkla stort tack för infon om bilen!
Är det ingen som har handlat i Köpenhamn? Tänkte bara puss över och hugga en på morgonkvisten nästa vecka.
Butiken i Danmark hade alla inne utan mercury och neptune, va där vid 11 tiden idag, ingen kö.
Får in nya mercury varje dag men inga neptune enligt personal.
Ett köp / dag
Va inne varje dag mellan 11-13 denna vecka, dem hade nästan alla modeller tillgängliga vid tillfällena, det va väll mercury som verkade gå hyfsat snabbt på morgonen och neptune som aldrig kom in enligt demSåg det precis.
Så om man vill ha Mercury så gäller det att vara där på morgonen då alltså. Kan ju lika gärna köra över och köpa en där istället för att sponsra scalpersen i Sverige eller på Chrono24.Va inne varje dag mellan 11-13 denna vecka, dem hade nästan alla modeller tillgängliga vid tillfällena, det va väll mercury som verkade gå hyfsat snabbt på morgonen och neptune som aldrig kom in enligt dem
Jag såg nån som sålde en blå neptune på blocket och som skrev att han köpt den i butiken i Köpenhamn så de verkar endå få in den nån gång ibland kanskeVa inne varje dag mellan 11-13 denna vecka, dem hade nästan alla modeller tillgängliga vid tillfällena, det va väll mercury som verkade gå hyfsat snabbt på morgonen och neptune som aldrig kom in enligt dem
ah okej, kanske köpt tidigare då, hon sa att dem inte hade fått in den under hela augusti, men har hela september på mig också att springa där varje dag så dem kanske tröttnar på mig och lägger undan en tillslutJag såg nån som sålde en blå neptune på blocket och som skrev att han köpt den i butiken i Köpenhamn så de verkar endå få in den nån gång ibland kanske
Japp det är nog bra att vara i tid, dem kostar ca en 400-500 mer också beroende på kursenSå om man vill ha Mercury så gäller det att vara där på morgonen då alltså. Kan ju lika gärna köra över och köpa en där istället för att sponsra scalpersen i Sverige eller på Chrono24.
Det är nackdelen med de svenska monopolpengarna som danska kallar dem.Japp det är nog bra att vara i tid, dem kostar ca en 400-500 mer också beroende på kursen