• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
IMG_6579.jpeg
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Haha, en snubbe som jobbar på Swatch läckte dessa bilder i en Facebook-grupp 🤣

Tycker denna är riktigt nice faktiskt. Blå och guld passar bra!
IMG_6582.jpeg
IMG_6581.jpeg
IMG_6580.jpeg
 
  • Like
Reactions: ATL

Onyx12

Omega
Har säkert skrivits 1000ggr i tråden, men någon som kan tipsa om bra sida att köpa nya band eller är
Det någon här som har något över de inte använder? Till mercury.
 

wayne007

Omega
2-Faktor
Hur är det nu om jag skulle få för mig att åka till Köpenhamn imorgon för att köpa klockan. När måste jag senast vara framme för att få chans att köpa en?
 

Estiswe

Breitling
Lite bättre pris men ändå hutlöst. Är verkligen emot scalpers men som föräldraledig i Norrland och utan någon kommande storstadsresa planerad är det allt annat än lätt att få tag i en klocka. Därför är en Moon och en Mercury på väg hem nu efter ett blocketköp 🤷‍♂️ Landande 400kr över butikspris per klocka vilket ändå känns ok. Då är bara frågan hur länge väntan blir innan det går att norpa en Neptune till ett rimligt pris?


1693476377233.png
 

wayne007

Omega
2-Faktor
Lite bättre pris men ändå hutlöst. Är verkligen emot scalpers men som föräldraledig i Norrland och utan någon kommande storstadsresa planerad är det allt annat än lätt att få tag i en klocka. Därför är en Moon och en Mercury på väg hem nu efter ett blocketköp 🤷‍♂️ Landande 400kr över butikspris per klocka vilket ändå känns ok. Då är bara frågan hur länge väntan blir innan det går att norpa en Neptune till ett rimligt pris?


1693476377233.png
Jag blir väldigt sugen 😂😂😂
 

NiclasL

Breitling
Är det någon som vet hur systemet för påfyllnad fungerar i butikerna för det lär väl knappast vara så att de får in nya genom transport varje dag utan de lär väl ha ett stort lager men bara sälja ett visst antal per dag?

När bör man vara i butikerna? Direkt på morgon?
 
Topp