• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Stein

Cartier
Kanoninfo, nästan real time ju, tack vare dig kunde jag få tag i bilen (ingen kö) och raka hem en Moon! 🙏
Har fösökt i fyra olika länder innan men inte lyckats det senaste året.
Plötsligt händer det i en baklucka på en Fiat vid Norrmalmstorg 🤣
Vad roligt att höra att det hjälpte någon! Jag och min kompis gav oss in igår och lyckades hitta den efter bara ett par minuters letande. Vi var första kunderna för dagen så lite extra kul! Hoppas du trivs med din nya klocka.
 

Npd

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
IMG_1414.jpeg
 

Garrett

Omega
Lyckades få tag på en Pluto i tisdags, hade hoppats få tag på en moon men kom tyvärr för sent.. så nu saknas endast moon ( och Neptune såklart )
Har lyckats köpa utom mercury direkt från bilen i Sthlm.. känns som att jag kommer få köpa moon från nån här på forumet för det lär väl ta en bra stund innan bilen kommer tillbaks igen tyvärr
IMG_5650.jpeg
 

wärebyJr

Breitling
Vad roligt att höra att det hjälpte någon! Jag och min kompis gav oss in igår och lyckades hitta den efter bara ett par minuters letande. Vi var första kunderna för dagen så lite extra kul! Hoppas du trivs med din nya klocka.
Jodå, jag gillar den skarpt! Satte på ett gammalt NATO armband jag hade hemma i väntan på att få hem ett Gummi Curved - Svart från Watchwear.
Återigen ett jäkla stort tack för infon om bilen!
 

Sportmatte

Breitling
Är det ingen som hakar på/skuggar bilen och ser var de parkerar den och laddar den med nya ur och sånt så man kan bege sig dit nästa gång direkt istället så man slipper jaga bilen.
 

mgm3

Omega
Paneristi
2-Faktor
Är det ingen som har handlat i Köpenhamn? Tänkte bara puss över och hugga en på morgonkvisten nästa vecka.
 

mgm3

Omega
Paneristi
2-Faktor
Va inne varje dag mellan 11-13 denna vecka, dem hade nästan alla modeller tillgängliga vid tillfällena, det va väll mercury som verkade gå hyfsat snabbt på morgonen och neptune som aldrig kom in enligt dem
Så om man vill ha Mercury så gäller det att vara där på morgonen då alltså. Kan ju lika gärna köra över och köpa en där istället för att sponsra scalpersen i Sverige eller på Chrono24.
 

Erik gmt

Breitling
Va inne varje dag mellan 11-13 denna vecka, dem hade nästan alla modeller tillgängliga vid tillfällena, det va väll mercury som verkade gå hyfsat snabbt på morgonen och neptune som aldrig kom in enligt dem
Jag såg nån som sålde en blå neptune på blocket och som skrev att han köpt den i butiken i Köpenhamn så de verkar endå få in den nån gång ibland kanske
 

SportRolex

Cartier
2-Faktor
Jag såg nån som sålde en blå neptune på blocket och som skrev att han köpt den i butiken i Köpenhamn så de verkar endå få in den nån gång ibland kanske
ah okej, kanske köpt tidigare då, hon sa att dem inte hade fått in den under hela augusti, men har hela september på mig också att springa där varje dag så dem kanske tröttnar på mig och lägger undan en tillslut 😅
 
Topp