Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker de som ligger ute på Blocket bortsett från de ej så populära modellerna är ganska högt prissatta.Någon som har koll på om det är mycket fejk som ligger ute på blocket eller om man helt enkelt får tag i originalen för en tidning extra?
Snyggt! Vart hittade du det?Jag köpte ett Omega orginalband med viklås till min Mercury, helt episkt!
Köpte det på NK och har för mig att det tillhör Snoopy modellen.Snyggt! Vart hittade du det?
Du är rökt. Haft kontakt med Swatch och enligt dom så gäller 1/pers och endast i fysiska butiker. Bilade i Europa och var väl inne på ett 20-tal butiker utan att hitta en enda klocka. Ingen butik i Sverige fick sälja den, helt sjukt. De åkte runt med en buss och sålde i Sverige när den kom. Sen ser man några som har alla så där rök 1/person. Det har blivit en så hajpad klocka så det är pinsamt. Säljs för över 5 lax på nätet. Är den värd det? Jag skulle aldrig ge en säljare det dubbla, låt han sitta med klockan som han inte vill ha.Svinbra! Vill ha en svart bild ill mig själv och Saturnus till pojken. Hoppas de kommer gå att köpa online annars är man ju rökt.
Du är rökt. Haft kontakt med Swatch och enligt dom så gäller 1/pers och endast i fysiska butiker. Bilade i Europa och var väl inne på ett 20-tal butiker utan att hitta en enda klocka. Ingen butik i Sverige fick sälja den, helt sjukt. De åkte runt med en buss och sålde i Sverige när den kom. Sen ser man några som har alla så där rök 1/person. Det har blivit en så hajpad klocka så det är pinsamt. Säljs för över 5 lax på nätet. Är den värd det? Jag skulle aldrig ge en säljare det dubbla, låt han sitta med klockan som han inte vill ha.
Bandet kostar ju mer än klockan. Snyggt!Jag köpte ett Omega orginalband med viklås till min Mercury, helt episkt!
Hahaha 100% men kan ju användas till andra klockor ocksåBandet kostar ju mer än klockan. Snyggt!
Kul för dig. Svaret är pinfärskt, hade kontakt med dom senast i juni -23 och bilade 4 veckor i Europa juli/augusti. Det har blivit lite av Rolexhysterin. De som lyckas få en sportklocka flippar den samma dag för sjuka pengar. Något Rolex säger sig motarbeta, dyngsnack. Klart de vill vara de som säljer extremt eftertraktade ur. Sen att de höjer priserna med 20% reagerar ingen på. Jag köpte min Pepsi 1982 för runt 6' och inga köer för att få en. Idag kan du sitta på en väntelista 15 år utan chans att bli tilldelad en. När dollarn fortfarande gick att köpa så åkte man till New York och köpte en begagnad, resa en vecka med hotell och då var det ändå pengar kvar gentemot priserna här.
Du citerar ett gammalt inlägg.
Köpte en i butik i Portugal och begpriserna har sjunkit.
Du får nog förtydliga. Vad har Moonswatch och dina golfinköp med Rolex priserna att göra? @yonsson hänvisade till att du citerade ett gammalt inlägg från 2022.Kul för dig. Svaret är pinfärskt, hade kontakt med dom senast i juni -23 och bilade 4 veckor i Europa juli/augusti. Det har blivit lite av Rolexhysterin. De som lyckas få en sportklocka flippar den samma dag för sjuka pengar. Något Rolex säger sig motarbeta, dyngsnack. Klart de vill vara de som säljer extremt eftertraktade ur. Sen att de höjer priserna med 20% reagerar ingen på. Jag köpte min Pepsi 1982 för runt 6' och inga köer för att få en. Idag kan du sitta på en väntelista 15 år utan chans att bli tilldelad en. När dollarn fortfarande gick att köpa så åkte man till New York och köpte en begagnad, resa en vecka med hotell och då var det ändå pengar kvar gentemot priserna här.
Samma sak gjorde golfarna på 2000-talet och köpte Callaway för halva priset.
Om du inte förstår liknelsen så gör du inte. Men jag gratulerar dig till ditt inköp.Du får nog förtydliga. Vad har Moonswatch och dina golfinköp med Rolex priserna att göra? @yonsson hänvisade till att du citerade ett gammalt inlägg från 2022.
Sedan är det ju lustigt att du varit inne i 20-tal butiker i Europa under sommaren. Jag har varit förbi två och alla modeller fanns i båda butikerna .
Men visst stämmer att man får köpa en per besökstillfälle och dag.
Trevlig attityd. Tycker det är ganska konstiga och långsökta jämförelser. Men visst each to their own.Om du inte förstår liknelsen så gör du inte. Men jag gratulerar dig till ditt inköp.
Heder åt digTrevlig attityd. Tycker det är ganska konstiga och långsökta jämförelser. Men visst each to their own.
Mmen tack för gratulationerna. Sålde f ö dem till list.
Finns väl inga butiker i Sverige? Det är väl bilen som gäller annars beg.Går det fortfarande att få tag på en Moonswatch i butik i stockholms trakten eller måste jag gå via blocket?
Är du ny på forumet? Välkommen! Men har du läst tråden? Känns som du skriver en massa självklarheter som diskuterats ut och in i över ett års tid. Ja, MoonSwatch (och Rolex) är svåra att få tag på. Även om det bara gäller ett fåtal MoonSwatch numera.Kul för dig. Svaret är pinfärskt, hade kontakt med dom senast i juni -23 och bilade 4 veckor i Europa juli/augusti. Det har blivit lite av Rolexhysterin. De som lyckas få en sportklocka flippar den samma dag för sjuka pengar. Något Rolex säger sig motarbeta, dyngsnack. Klart de vill vara de som säljer extremt eftertraktade ur. Sen att de höjer priserna med 20% reagerar ingen på. Jag köpte min Pepsi 1982 för runt 6' och inga köer för att få en. Idag kan du sitta på en väntelista 15 år utan chans att bli tilldelad en. När dollarn fortfarande gick att köpa så åkte man till New York och köpte en begagnad, resa en vecka med hotell och då var det ändå pengar kvar gentemot priserna här.
Samma sak gjorde golfarna på 2000-talet och köpte Callaway för halva priset.
Bilen? Du menar att jag får åka runt lite?Finns väl inga butiker i Sverige? Det är väl bilen som gäller annars beg.
Har aldrig gått att köpa i svensk butik.Går det fortfarande att få tag på en Moonswatch i butik i stockholms trakten eller måste jag gå via blocket?
Swatchbilen. Läs nån sida bak i tråden!Bilen? Du menar att jag får åka runt lite?
Lol verkar som att jag missade allt med 1 vecka hahaha Vafan….. typiskt… kanske dyker upp igen i framtidenSwatchbilen. Läs nån sida bak i tråden!
Jädra fräscht! SnyggtNytt band. Ville ha en moonswatch för att kunna skoja till det lite men ändå känna mig bekväm.