Spännande. Undrar om de kommer ha den nya earthphase-klockan?
Tror de lär ha alla!Får man köpa en klocka var, eller hur många man vill?
Osäker om det fortfarande är en per gubbe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande. Undrar om de kommer ha den nya earthphase-klockan?
Tror de lär ha alla!Får man köpa en klocka var, eller hur många man vill?
Om nån är där tidigt imorgon får man gärna lägga upp här vilka klockor de hade till försäljning alt nån bildSnart dags igen!
Vilka modeller har dom till försäljning ?
Edit: de har originalen samt desert, lava och polar light.Vilka modeller har dom till försäljning ?
Synd de bara hade originalen. Men kul att de kom till Sthlm igen och hypen lever ju uppenbarligen när man ser könVad jag kunde se endast ”originalen”. Alltså inga snoopys, ingen earth phase, inga superblue moon, inga scubas (BP).
Hypen lever. Minst sagt. Vid dörröppning sprang folk in och en stackars äldre herre med krycka knuffades omkull….Synd de bara hade originalen. Men kul att de kom till Sthlm igen och hypen lever ju uppenbarligen när man ser kön
Sjukt.Hypen lever. Minst sagt. Vid dörröppning sprang folk in och en stackars äldre herre med krycka knuffades omkull….
Fanns blue moonphaseUpdate: de har också mission-klockorna.
Man får köpa en klocka från missionserien plus en från original-släppet.
De fyller på under dagen sa de också.
Köpte själv en mercury
Vilka är mission-klockorna? Alla heter väl något med mission?Update: de har också mission-klockorna.
Man får köpa en klocka från missionserien plus en från original-släppet.
De fyller på under dagen sa de också.
Köpte själv en mercury
Nej.Fanns blue moonphase
Ja, sorry. Syftar på dessa:Vilka är mission-klockorna? Alla heter väl något med mission?
Förövrigt sjukt att folk fortfarande köar för dessa.
Ah, tack. Gissade lite det men undrade om du syftade på snoopy ocksåJa, sorry. Syftar på dessa:
Tyvärr inga snoopys, ingen earthphase, ingen super blue moon, inga moonshine gold.Ah, tack. Gissade lite det men undrade om du syftade på snoopy också
Neptune ?Tyvärr inga snoopys, ingen earthphase, ingen super blue moon, inga moonshine gold.
Fanns när jag var där i alla fall!Neptune ?
Det kan man inte se, vad jag förstår. De marknadsför via betalda annonser i sociala media några dagar innan varje stop.var kan man se var nästa stop på moonswatch tour är?
Jag ser mig själv blev inget köp för mig. Jag var ute efter earth phase
Hittar ingen mer info om den i göteborg men visst bör det vara i nordstan?Snart i Göteborg
Senast bilen var i Göteborg (2022) så rörde den sig mellan Kungsportsplatsen, området runt hotel Avalon och GötaplatsenHittar ingen mer info om den i göteborg men visst bör det vara i nordstan?
Jaha då kollar jag la där imorn, tack!Senast bilen var i Göteborg (2022) så rörde den sig mellan Kungsportsplatsen, området runt hotel Avalon och Götaplatsen