Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken modell är detta? Riktigt snygg!Hemmakontoret
Tackar Det är en Mission to the Super Blue Moonphase. Såldes mellan 1-19 augusti i årVilken modell är detta? Riktigt snygg!
Tack för info! Riktigt härlig, ska leta mig på en sådanTackar Det är en Mission to the Super Blue Moonphase. Såldes mellan 1-19 augusti i år
Norrskensklockan ger mig habegärHade missat denna trio.
Färgen gör sig bra till hösten
Yes Halloween-klockaFärgen gör sig bra till hösten
Det är en swatch, 100% en swatch! Inte ens en promille av omega i den där. Det står omega på tavlan för att swatch-klockan det handlar om lånat (med tillåtelse/colab) designen. Så nej, det är inte både och på minsta sätt och vis. Det är bara en plastklocka från swatch med kul design och namnet omega på urtavlankom knappt ut ur omega gruppen levande efter jag ställde frågan där men hur ser ni på omega x swatch samarbetet?
De är inte en omega.. utan de är en swatch.. men de står omega på den..
i mitt tycke är de både och? Även om kvalitén osv inte är omega såklart.
Inget tvivel att det är en Swatch-klocka med lånad Omega design.kom knappt ut ur omega gruppen levande efter jag ställde frågan där men hur ser ni på omega x swatch samarbetet?
Den är riktigt snygg, blir troligtvis ett köp om tillfälle ges utomlands.Bioceramic MoonSwatch Kollektionen: MISSION TO EARTHPHASE
Upptäck MISSION TO EARTHPHASE, den första klockan i urmakarhistorien som har en jordfas. En del av Bioceramic MoonSwatch Kollektionen från samarbetet mellan OMEGA X Swatch.www.swatch.com
Nästa släpp. Verkar vara en olimiterad utgåva
Asch, bara vi sura KS-gubbar som tröttnat på nyblivna ägare till en Swatch som tror det är en Omega de har. Var vanligt när de kom, nu mindre förekommande. Njuta av din klocka och posta gärna en bild eller två här. Eller ställ frågor. Ha en fin kvällkom knappt ut ur omega gruppen levande efter jag ställde frågan där men hur ser ni på omega x swatch samarbetet?
Tack. Gillar den också.Fin klocka! Måste passa på att fråga hur denna kännes på handleden, känner man att den är "plastig" som alla säger?
Snygg combo! Den vita månfasen är nog den mest intressanta nu mer tycker jag, innan var jag riktigt sugen på uranus men tyckte inte den var jättelockande när jag sen såg den live.Idag kör vi Snoopy
Enligt mig är vita Snoopy den bästa MoonSwatchen just nu, följt av svarta Snoopy och Mission to EarthphaseSnygg combo! Den vita månfasen är nog den mest intressanta nu mer tycker jag, innan var jag riktigt sugen på uranus men tyckte inte den var jättelockande när jag sen såg den live.
Spännande. Undrar om de kommer ha den nya earthphase-klockan?Snart dags igen!
Får man köpa en klocka var, eller hur många man vill?Snart dags igen!