Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ursäkta att jag låter dryg. Men jag tror redan att du har svaret själv på den frågan.Detta är väl en ren bluffsajt? https://www.frblackfriday.sa.com/?u...20214648996500100&utm_term=120214648997010100
Lite sen till festen men vad är fördelen med att köpa från bilen?Snart dags igen!
Enda sättet att köpa inom landet då det inte finns någon butik och de inte säljs online. I övrigt samma priser osv så vitt jag förstår.Lite sen till festen men vad är fördelen med att köpa från bilen?
Vita Snoopy är sjukt snygg!
Lite sen till festen men vad är fördelen med att köpa från bilen?
Vita Snoopy är sjukt snygg!
Exakt som Albin skriverEnda sättet att köpa inom landet då det inte finns någon butik och de inte säljs online. I övrigt samma priser osv så vitt jag förstår.
Var förbi butiken i Köpenhamn i helgen, lite senare på dagen och då fanns alla de ”vanliga inne”. Snoopy såg jag inte ens i utställningen. Kostar 2 030 dkr så något billigare än många av de som ligger ute.
Med tanke på att det är en Omega, borde inte Omega-återförsäljarna i Stockholm också ta in klockan i sitt sortiment så man slipper vänta in en liten bil som dyker upp ett visst datum?
Visst är det en Swatch men den är märkt Omega så frågan är egentligen inte så konstig. Faktum är att initialt när den släpptes 2022 så hade Omega-butiker en monter med alla 11 i ett case för display, egentligen mer märkligt... klockor i en monter som man inte säljer. Man fick inte ens klämma på dom.Det är ju en Swatch med design från Omega. Så hade varit lite konstigt om de såldes i Omegabutiker.
Varför vore det konstigt? Det står Omega på armbandet och mig veterligt är det Swatch Group som äger Omega sedan några år tillbaka.Det är ju en Swatch med design från Omega. Så hade varit lite konstigt om de såldes i Omegabutiker.
Det kanske inte är konstigt, men jag tycker att den som ligger bakom produktion och produkten ska sälja den. Tänk lite som om Guccibutikerna hade sålt Fiat 500 by Gucci eller om HMs samarbeten med olika designernärken hade sålts designermärkenas butik. I grund och botten är det ingen Omega klocka utan en Swatch. Omega är Omega och Swatch är Swatch oavsett vad som står på klockan.Varför vore det konstigt? Det står Omega på armbandet och mig veterligt är det Swatch Group som äger Omega sedan några år tillbaka.
Jag gjorde en grej av det och åkte över Oslo över dagen. 50 min flyg från Arlanda är inte så farligt hade lite EuroBonus poäng som låg liggandes.är det inte lite löjligt att swatch vägrar sälja dessa klockor online och håller på att envisas med sin lilla bil då och då istället!?
är ju inte alla som bor i någon av de stora svenska städerna där bilen ibland stannar till. Själv skulle jag gärna köpa en klocka men tänker inte köpa den till överpris av någon flippare eller på chrono24 exempelvis.
Tycker hela upplägget bara känns irriterande helt enkelt.
Du hittar dom flesta modeller under list på KS om du har lite tålamod. Hade de sålt dem on-line så hade hypen varit död för länge sen och ingen brytt sig om dessa klockor. Smart marknadsföring mao.är det inte lite löjligt att swatch vägrar sälja dessa klockor online och håller på att envisas med sin lilla bil då och då istället!?
är ju inte alla som bor i någon av de stora svenska städerna där bilen ibland stannar till. Själv skulle jag gärna köpa en klocka men tänker inte köpa den till överpris av någon flippare eller på chrono24 exempelvis.
Tycker hela upplägget bara känns irriterande helt enkelt.
Jag gjorde en grej av det och åkte över Oslo över dagen. 50 min flyg från Arlanda är inte så farligt hade lite EuroBonus poäng som låg liggandes.
tror mest jag irriterar mig på hela grejen med att många klockor som är lite roligare än vanligt alltid ska vara så svåra att köpa på ett normalt sätt.Du hittar dom flesta modeller under list på KS om du har lite tålamod. Hade de sålt dem on-line så hade hypen varit död för länge sen och ingen brytt sig om dessa klockor. Smart marknadsföring mao.
ja så kan man göra såklart. själv har jag dock en bit till Arlanda först om jag skulle bege mig dit. Sen är det ju inte helt säkert att den klocka man vill ha när man väl är där finns i butiken. för övrigt gillar jag inte att flyga
Vart hittade du denna info ? Undra vart de kommer stå eller om de kommer åka runtBilen kommer till Stockholm igen. Torsdag och fredag.