• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Screenshot_20220323_205738_com.android.chrome.jpg
Tack för svaret… tråkigt får hitta någon vän i Spanien lr UK som får köpa en till mig o skicka då
 

rstattin

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Fan så snygga! Vill ju ha minst en av varje! Men går alltså inte att få tag i för en boende i Sverige?
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Haha varför inte. Ska faktiskt höra med min bror om han kan åka förbi den 26/3.
Haha åka förbi? Han lär få köa! Max två /Kund.


 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Haha åka förbi? Han lär få köa! Max två /Kund.


Givet att de finns i någon av de butiker närmst honom så tror jag att kön kan vara ok iaf.
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Vilken köpte ni/vill ha?
Mission to Jupiter är ju vansinnigt snygg! Det oranga mot det beiga blir mumma!
Tror du verkligen det? Jag tror båda kommer gå vinnande ur detta.
Instämmer helt! Denna kommer bli grym, gillar den mer lekfulla känslan som Swatch ger tillsammans med estetiken från den ikoniska designen. Att den görs på Quartz är bara roligt. Imo helt klart bättre än Speedmaster 38 serien.

Edit: intressant att inget säger om att den skulle vara limited edition blah blah. Blir intressant att se hur länge den kommer att finnas ute.
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Så synd att de inte släpps online, jävligt skumt dock att dom bygger hemsidan som om man skulle kunna köpa dom där. Personligen vill jag ha två totalt utav några av dessa Moon, Neptunus, Venus, Mars
 

vonvasknacke

Cartier
2-Faktor
Trisst att dom inte kommer gå att köpa online. Vad tror ni, kommer dom att säljas till överpriser i början och sedan mattas det av? Modellerna är väl inte limited?
 

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Kommer den gå att köpa på distans i de ovannämnda länderna, eller kommer de endast säljas i fysisk butik? Har släkt som kan agera proxy, men lär bli svårt om de måste åka till butik…
 

PE76

Cartier
2-Faktor
Synd bara att det endast är 3bar. Why ohh why? 😒 Men riktigt coola tycker jag.
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Det blev inget, fanns inte i de två butikerna där mon bror bor. Syrran bor strax utanför London men där lär det vara kö till månen och tillbaka.
 
Topp