Watchwizard
Basic
Tack för svaret… tråkigt får hitta någon vän i Spanien lr UK som får köpa en till mig o skicka då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för svaret… tråkigt får hitta någon vän i Spanien lr UK som får köpa en till mig o skicka då
Tur att man har syskon i två av dessa länder. Får se om de kan lösa någon.
Price: CHF 250 / $260 per watch. Available in Swatch stores only, starting March 26th.
min shopper flyttade just från ett av ländernaTur att man har syskon i två av dessa länder. Får se om de kan lösa någon.
Tar du beställningar?Tur att man har syskon i två av dessa länder. Får se om de kan lösa någon.
Jag ställer mig på köTar du beställningar?
Haha varför inte. Ska faktiskt höra med min bror om han kan åka förbi den 26/3.Tar du beställningar?
Haha åka förbi? Han lär få köa! Max två /Kund.Haha varför inte. Ska faktiskt höra med min bror om han kan åka förbi den 26/3.
Givet att de finns i någon av de butiker närmst honom så tror jag att kön kan vara ok iaf.Haha åka förbi? Han lär få köa! Max två /Kund.
Omega X Swatch Speedmaster MoonSwatch - Sammelthread
Wie bereits im News-Teaser-Thread durchgekaut bereiten Swatch und Omega eine Kollaboration mit dem Speedmasterdesign vor. Dieser Thread ist, um bereits Bekanntes zu sammeln: This joint mission between Omega and Swatch will break the internet https://www.instagram.com/p/CbXB0wxD-Kf/uhrforum.de
Säg åt honom att ta med ett lösskägg och gå in en gång till.Haha varför inte. Ska faktiskt höra med min bror om han kan åka förbi den 26/3.
En ur-anus till mig då tack!Haha varför inte. Ska faktiskt höra med min bror om han kan åka förbi den 26/3.
Mission to Jupiter är ju vansinnigt snygg! Det oranga mot det beiga blir mumma!Vilken köpte ni/vill ha?
Instämmer helt! Denna kommer bli grym, gillar den mer lekfulla känslan som Swatch ger tillsammans med estetiken från den ikoniska designen. Att den görs på Quartz är bara roligt. Imo helt klart bättre än Speedmaster 38 serien.Tror du verkligen det? Jag tror båda kommer gå vinnande ur detta.
Bra att du förtydligade där annars hade jag trott att du menade den bruna.En ur-anus till mig då tack!
(ljusblåa)
Endast i fysisk butik vad jag har förstått det som tyvärr.Kommer den gå att köpa på distans i de ovannämnda länderna, eller kommer de endast säljas i fysisk butik? Har släkt som kan agera proxy, men lär bli svårt om de måste åka till butik…
hoppas på detTrisst att dom inte kommer gå att köpa online. Vad tror ni, kommer dom att säljas till överpriser i början och sedan mattas det av? Modellerna är väl inte limited?
Enligt vissa ställen jag sett så är det limited. Räknar väl med att det kommer finnas en del som vill sälja dyrare på eftermarknaden iaf i början.Trisst att dom inte kommer gå att köpa online. Vad tror ni, kommer dom att säljas till överpriser i början och sedan mattas det av? Modellerna är väl inte limited?