• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Hur stora är dom? Kunde ej hitta infon på hemsidan. Och hur länge är de limiterade? :)

Vart ser ni att de är limiterade? Står väll bara att de kommer börja säljas i fysiska butiker 26/3? Ingen som skrivit att de inte kommer finnas online senare?
Kommer den gå att köpa på distans i de ovannämnda länderna, eller kommer de endast säljas i fysisk butik? Har släkt som kan agera proxy, men lär bli svårt om de måste åka till butik…
Som jag fattat det så kommer de enbart säljas nu på lördag i angivna butiker

Såg detta på Fratellos Youtube. Får ju hoppas att det stämmer. :)

Skärmavbild 2022-03-23 kl. 22.44.48.png

Jättesnygga men..

Med tanke på att i stort sett alla klockforumister (och deras familjemedlemmar) vill ha flera stycken känns det tyvärr som att chansen att hitta en till list inom de närmaste åren bör bli rätt liten?

Såhär ser min önskelista ut nu:
1 mission to the moon (inget slår originalet)
2 mission to mercury
3 mission to mars
4 mission to jupiter
5 mission to saturn
6 mission to neptune
7 mission to uranus (Namnet :hilarious:)
8 mission to pluto
9 mission on earth
10 mission to the sun
11 mission to venus

Nu börjar jag faktiskt hoppas lite. I Fratellovideon jag postade tidigare i tråden säger han "For now, they are not available online ..." Det vore inte första gången en Swatchmodell är svårtillgäng till en början och sedan blir mer lättillgänglig. Jag har t ex haft en modell som bara såldes i en butik i Paris den första månaden, och efter det såldes i butiker över hela eller åtminstone stora delar av Europa.

Nästa samarbete hoppas jag blir en Omega Don't Be Too Late i en 34 mm svart keramisk boett och coaxialverk. Gärna för samma pris som som MoonSwatch. 🙃

Blev väldigt pepp på de här när ryktena började gå på instagram. Älskar den beiga.

Kul men synd att de ej säljs online och att vi i Sverige är rökta. Mailade till diverse butiker och swatch Sverige i början av kvällen i hopp om att någon är snäll men… 0% chans att det skulle gå igenom gissar jag.

Gissar också att det ligger en drös ute på c24 för hutlösa priser på söndag.

Tillbaka
Topp