MoonSwatch det här är ju fantastiskt! Är i New York så med lite flax kanske jag får tag i en. Butiken öppnar 10, när borde man börja köa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
42mm och ska ha samma dimensioner som Moonwatch.Hur stora är dom? Kunde ej hitta infon på hemsidan. Och hur länge är de limiterade?
Dagen innan!MoonSwatch det här är ju fantastiskt! Är i New York så med lite flax kanske jag får tag i en. Butiken öppnar 10, när borde man börja köa?
Jag tror att Rom kan vara ok faktiskt men kan även ha helt fel.Vad tror ni, hur tidigt behöver man ställa sig i kö? Läge att köpa tält?
Fasen va Nice!42mm och ska ha samma dimensioner som Moonwatch.
Ta en tur på byn och kolla hur det ser ut nu?MoonSwatch det här är ju fantastiskt! Är i New York så med lite flax kanske jag får tag i en. Butiken öppnar 10, när borde man börja köa?
Vart ser ni att de är limiterade? Står väll bara att de kommer börja säljas i fysiska butiker 26/3? Ingen som skrivit att de inte kommer finnas online senare?
Som jag fattat det så kommer de enbart säljas nu på lördag i angivna butikerKommer den gå att köpa på distans i de ovannämnda länderna, eller kommer de endast säljas i fysisk butik? Har släkt som kan agera proxy, men lär bli svårt om de måste åka till butik…
Många klockintresserade här, men dom kanske är för fina för att köpa något sånt här? Vill ju inte komma dit och mötas av en 500m lång köDagen innan!
Jag tror att Rom kan vara ok faktiskt men kan även ha helt fel.
Intressant, han verkar ju ha koll me tanke på att han fått komma på förhandsvisning och fått hem ett ex. Är väl skönt om det stämmer så att andrahandsmarknaden inte drar iväg och att folk köper på sig för att sälja vidare till överprisSåg detta på Fratellos Youtube. Får ju hoppas att det stämmer.
Om det nu stämmer så ser jag inte att de borde vara omöjligt att kunna köpa dom online inom en snar framtid också isåfall?Såg detta på Fratellos Youtube. Får ju hoppas att det stämmer.
Såg detta på Fratellos Youtube. Får ju hoppas att det stämmer.
Flexa du hela morgonenVad tror ni, hur tidigt behöver man ställa sig i kö? Läge att köpa tält?
Nästan lite synd att det är en lördag, hade varit roligare att boka in ett möte ”mission to Uranus” i kalendernFlexa du hela morgonen
Jädrar vad nice att de nördat lite! Fotavtryck på batterilocket på Mission to moon. Sunbursttavla på Mission to Sun såklart.En bra video som förklarar de olika varianterna.
Tror inte de är för fina. Hela Pradékronografhypen startade i Milano…Många klockintresserade här, men dom kanske är för fina för att köpa något sånt här? Vill ju inte komma dit och mötas av en 500m lång kö
En röd Alaska och en brun Saturnus lockar, om man nu kan få tag på dem.
Boka om flygbiljetten!Synd att jag lämnar Bangkok den 25te på kvällen, annars hade jag lätt kunnat gått och shoppat på Lördag…
Hade det bara vart min biljett så…Boka om flygbiljetten!