Kan hon inte tälta utanför som en nörd när det kommer ett nytt dataspel?Det blev inget, fanns inte i de två butikerna där mon bror bor. Syrran bor strax utanför London men där lär det vara kö till månen och tillbaka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan hon inte tälta utanför som en nörd när det kommer ett nytt dataspel?Det blev inget, fanns inte i de två butikerna där mon bror bor. Syrran bor strax utanför London men där lär det vara kö till månen och tillbaka.
Förstår jag är sen på bollen, men jag är också intresserad av att stå på kö om möjligt!Tur att man har syskon i två av dessa länder. Får se om de kan lösa någon.
Släpps om tre dagarDet blev inget, fanns inte i de två butikerna där mon bror bor. Syrran bor strax utanför London men där lär det vara kö till månen och tillbaka.
Tänkte du att hon ska börja köa nu?Släpps om tre dagar
Om hon inte villl ha onda ögat av dig på julmiddagen tror jag att hon slår upp tältet imorgon åtminstone?Tänkte du att hon ska börja köa nu?
Hon har inte varit i Sverige under julen sedan 90-talet så hon är safe.Om hon inte villl ha onda ögat av dig på julmiddagen tror jag att hon slår upp tältet imorgon åtminstone?
Är det nu man (jag) drar ett PM och vänligt frågar om du har möjlighet att knipa en Mission to Mercury åt undertecknad, förutsatt att du själv inte ska ha två klockor?Blandade känslor… Som vissa varit inne på så känns det lite som att Swatch vinner mer på detta än vad Omega gör rent varumärkesmässigt. Med det sagt så ska jag försöka ställa mig först i kön till Swatchbutiken här i Rom
Lägg gärna upp en bild i helgen på hur den ser ut på handleden............Blandade känslor… Som vissa varit inne på så känns det lite som att Swatch vinner mer på detta än vad Omega gör rent varumärkesmässigt. Med det sagt så ska jag försöka ställa mig först i kön till Swatchbutiken här i Rom
Tänkte inte ens på OWGM förrän nu… sambon får testa tills vidare, eller så är det ett bra läge för en exit till losertrådenLägg gärna upp en bild i helgen på hur den ser ut på handleden............
Jag och min stora käft......... hade kunnat bli en episk repris från förra åretTänkte inte ens på OWGM förrän nu… sambon får testa tills vidare, eller så är det ett bra läge för en exit till losertråden
Hade faktiskt kunnat bjuda på den om jag lyckas lösa enJag och min stora käft......... hade kunnat bli en episk repris från förra året
Har redan fått in en beställning i PM. Men går det att köpa fler än två per person så kanske jag kan ordna det, kanske ska börja med kölista som AD hahaÄr det nu man (jag) drar ett PM och vänligt frågar om du har möjlighet att knipa en Mission to Mercury åt undertecknad, förutsatt att du själv inte ska ha två klockor?
Var står det limited? (har bara sett "börjar säljas i vissa butiker 26/3", inget om limiterad på Swatch hemsidan eller på Fratello, författaren till artikeln på Fratello svara till o med "regular production" i kommentarerna på artikeln)Enligt vissa ställen jag sett så är det limited. Räknar väl med att det kommer finnas en del som vill sälja dyrare på eftermarknaden iaf i början.
Hahahaha, låter nästan som att jag kommer bli tvungen att köpa två Tag Heuer för att få en MoonSwatch...Har redan fått in en beställning i PM. Men går det att köpa fler än två per person så kanske jag kan ordna det, kanske ska börja med kölista som AD haha
Det börjar med hasch och slutar med heroinTror att detta på sikt kan vara en inkörsport för folk in på andra Omega klockor och automatare. Smart av Omega och smart av Swatch.
Det börjar med hasch och slutar med heroin