Garrett
Basic
Nä samma här, försökt logga in flertal gånger.. kan hoppas dom förbereder något...Det är väldigt svårt att komma in på deras hemsida ikväll?
Bara jag eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä samma här, försökt logga in flertal gånger.. kan hoppas dom förbereder något...Det är väldigt svårt att komma in på deras hemsida ikväll?
Bara jag eller?
Det är kö!Det är väldigt svårt att komma in på deras hemsida ikväll?
Bara jag eller?
De kanske håller på att öppna upp online fsgDet är kö!
Köpte fyra FlikFlak, de lovade att sätta mig på listan.Det är kö!
Jag kommer inte heller in. Nåt på gång?Det är väldigt svårt att komma in på deras hemsida ikväll?
Bara jag eller?
Ha!Köpte fyra FlikFlak, de lovade att sätta mig på listan.
Samma här, antar att det är många försöker lägga en beställning.Det är väldigt svårt att komma in på deras hemsida ikväll?
Bara jag eller?
….säkert ryssarna!Samma här, antar att det är många försöker lägga en beställning.
Inga problem!Inga problem att komma in.
Köp-knappen fortfarande grå
Samma för mig. Ena stunden går det bra, andra så får man felmeddelande och måste ladda om. Tog även tid att komma in. Sidan känns allmänt seg och som att det är hög belastningSamma här, antar att det är många försöker lägga en beställning.
Sådär har jag suttit typ hela dagenJag vet vad det beror på, det är alla flippare som väntar på nästa lön.
Ja du ser!Sådär har jag suttit typ hela dagen
En till klassiker jag hört:Ni ser det ur fel synvinkel. De som säljer är säkert precis som du och jag.
De köper en klocka, kommer hem till kärringen och får skäll för bedriften.
Tanten tvingar fram att klockan ska säljas, klockentusiasten sätter ett orealistiskt högt pris för att få behålla den.
We all been there
Nya 116500LN alltsåMin svägerska är i venedig, så jag bad henne gå in i swatch butiken och kika, dom va slut och hade ingen aning om när det skulle komma in fler, kom tydligen in folk konstant och frågade samma fråga..
Såg på blocket att de fanns en till salu, bud över 10.000
Det är i den här videon ... vid 1 minut 39 sek dyker plutovarianten uppLänka gärna bilder om du har.
Tycker det var svårt i ett par dagar nu. Högt tryck på sidan antagligen.Det är väldigt svårt att komma in på deras hemsida ikväll?
Bara jag eller?