• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Swatch Kundservice:
A6161C2A-C0AC-4A6F-84D7-22F3C7498AE0.gif

Faaaaan att den blev så hypad. Tycker den är skitcool och vill ju verkligen ha den då speedmastern länge varit min favoritklocka, nu är jag ju nojijg att folk som bara vill tjäna en slant får en och inte "vi entusiaster"....

Var själv på plats i London, helt ovetandes om släppet. Var helt enkelt bara ute och strosade. Naturligtvis blev jag väldigt intresserad varpå jag frågar en person som står utanför, och fick då detta förklarat för mig.

Slutade med att butiken stängdes på grund av att det var för mycket folk, massa poliser på plats, och upprört folk då de hade övernattat mm. Dagen därpå öppnades butiken men då hade de fått ställa ut barriärer och riktiga kö-system.

Bilagor

• IMG_2987.jpeg
    IMG_2987.jpeg
    590.3 KB · Visningar: 5
Ni ser det ur fel synvinkel. De som säljer är säkert precis som du och jag.
De köper en klocka, kommer hem till kärringen och får skäll för bedriften.
Tanten tvingar fram att klockan ska säljas, klockentusiasten sätter ett orealistiskt högt pris för att få behålla den.
We all been there 😂
En till klassiker jag hört:
-Största skräcken vore om min bättre hälft säljer mina klockor för det pris jag sagt att jag köpte dem för.

Min svägerska är i venedig, så jag bad henne gå in i swatch butiken och kika, dom va slut och hade ingen aning om när det skulle komma in fler, kom tydligen in folk konstant och frågade samma fråga..

Såg på blocket att de fanns en till salu, bud över 10.000 😂
Nya 116500LN alltså 😂

RR släppte en video om var den blåa "färgningen" kommer ifrån, kan ju vara intressant för de som tänker beställa.

Kanske kan man ansöka till Blue Man Group efter ett tag, aldrig för sent att sikta på en ny karriär.

Tillbaka
Topp