• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Förstår inte alla klagomål. Går ju att bygga sin egen "månklocka" på Swatch hemsida. 😅

Skärmavbild 2022-03-28 kl. 23.31.13.png
Perfekt! Då kan man ju göra en Ur Anus på riktigt, olika nyanser av brunt tänker jag spontant.

Senast redigerad av en moderator:
Nog bara en tidsfråga till online-släpp. ☺️
Swatch site buggade lite för en stund sedan - spelade in. Tilltäppt nu dock.

Kan säga att det som gör knappen klickbar är bara en html attribut som heter disabled, kan va så att din sida inte laddade riktigt. För om man sen kollar (om man tar bort den attributen) på vad som skickas mellan dig och sidan så finns det ett felmeddelande som säger att produkten inte är möjlig att lägga i varukorgen. :)

Kan säga att det som gör knappen klickbar är bara en html attribut som heter disabled, kan va så att din sida inte laddade riktigt. För om man sen kollar (om man tar bort den attributen) på vad som skickas mellan dig och sidan så finns det ett felmeddelande som säger att produkten inte är möjlig att lägga i varukorgen. :)
Mest sannolikt så.

Testade för skoj skull att plocka bort disabled, och då beter sig sidan på exakt samma vis.

Swatch hemsida verkar vara en aning trög till och från... hög belastning kanske? Ifall någon inte lyckats komma in:

moonswatch.png

(Nej, jag tänker inte köpa någon, jag vara bara nyfiken. :) )

Vet inte om denna delats tidigare men nu har en dykt upp på tradera 🤣
Det har varit flera stycken. Jag anmälde en igår (för att den var i fel kategori, det ska ju vara "Modeklockor->Swatch"). Där var begärt pris 10000. Den försvann sedan verkar det som.

Tillbaka
Topp