Babatunde
Basic
Flyger bra på vitt, blått och svart imo
Bandet med slips ger klockan svampbob-vibbar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Flyger bra på vitt, blått och svart imo
Har din boett en skarpare kant på vänstra sidan än högra längsmed bandhornet/nedre svets/gjutmärken.Flyger bra på vitt, blått och svart imo
Tradera.. förmodligen polerad.Har din boett en skarpare kant på vänstra sidan än högra längsmed bandhornet/nedre svets/gjutmärken.
Nej, vet inte vad du menar, är faktiskt förvånad över finishen på en plastklocka, fina detaljer, trevliga kronografknappar med bra respons, blank tavla, inga feltryck eller liknande. Gillar även dolda S:et i glaset, som Rolex krona, kul detalj. Det visar mig att dem verkligen har ansträngt sig för att skapa något riktigt genomtänkt trots det låga priset.Har din boett en skarpare kant på vänstra sidan än högra längsmed bandhornet/nedre svets/gjutmärken.
Swatch håller generellt hög nivå. Jag upplever dock att det är en skarpkant på vänstra sidan jämfört mot högra. Denna alltså.Nej, vet inte vad du menar, är faktiskt förvånad över finishen på en plastklocka, fina detaljer, trevliga kronografknappar med bra respons, blank tavla, inga feltryck eller liknande. Gillar även dolda S:et i glaset, som Rolex krona, kul detalj. Det visar mig att dem verkligen har ansträngt sig för att skapa något riktigt genomtänkt trots det låga priset.
Listar ca 2,5 tror jag. Hur mycket extra det är rimligt att betala beror på hur man värderar att slippa köa åtta timmar utanför en Swatchbutik…Har inte följt det här, men tänkte pö en prisvärd sommardinka i miljöer det härjar kleptomaner. Vad listar de, och vad är rimligt att ge på andrahandsmarknaden? Såg några annonser på tradera som påminde om Lidls sneakers
Ge inte en krona över list tycker jag. Även det folk säger att de max är värda.Har inte följt det här, men tänkte pö en prisvärd sommardinka i miljöer det härjar kleptomaner. Vad listar de, och vad är rimligt att ge på andrahandsmarknaden? Såg några annonser på tradera som påminde om Lidls sneakers
Swatch har aldrig någonsin sålt en klocka som håller mer än tre veckor.Man blir ju lite tveksam om den klarar en hel sommar när man ser sånt här
Har haft flera swatch genom åren som fungerat bra. Har inte slutat användas pga kvalitet snarare att jag tröttnat. Kanske hänger mer på hur man använder klockan?Swatch har aldrig någonsin sålt en klocka som håller mer än tre veckor.
Känns ju som de som lägger ner nya iphones i en mixer och lägger ut på youtube…..Man blir ju lite tveksam om den klarar en hel sommar när man ser sånt här
Nja… sanning med viss modifikation… jag har en som jag fick 1987 och som fortfarande fungerarSwatch har aldrig någonsin sålt en klocka som håller mer än tre veckor.
Nja… sanning med viss modifikation… jag har en som jag fick 1987 och som fortfarande fungerar
Har haft flera swatch genom åren som fungerat bra. Har inte slutat användas pga kvalitet snarare att jag tröttnat. Kanske hänger mer på hur man använder klockan?
Håller tummarna!Verkar iaf finnas några butiker att kika förbi
Håller helt med dig. Nu blev det en i mängden klockor som hysteriskt postas på Instagram.I början tyckte jag att det verkade kul och tänkte försöka få tag på en eller två i London eller Aten eftersom jag var där eller hade kompisar i närheten av en butik. Efter att ha sett hysterin så orkade jag inte ens gå till någon butik. Tänkte initialt att jag kunde ju köpa en online men ju längre det dröjer och ju mer jag ser av klockorna i olika sociala medier desto mindre lockad blir jag.
Borde funnits ett quiz man var tvungen att klara för att få köpa en, så att bara riktiga entusiaster fick tilldelningHåller helt med dig. Nu blev det en i mängden klockor som hysteriskt postas på Instagram.
Vad är definitionen av Swiss made? Vet det har tillverkats en del ETA (delar) i Kina tidigare?
Tänker om flaskhalsen är att det nu måste stå tio gubbar/gummor i Schweiz och knåpa ihop dessa om det nu står Swiss made? Eller om det outsourcas en del?
Så 60% av tillverkningskostnad och den måste slutmonteras i Schweiz... så har Swatch/Omega för få i ledet för att tillgodose efterfrågan av dessa? Annan anledning?What Are Swiss Made Watches? Everything You Should Know
In this article, we'll explore exactly what “Swiss made” watches are. Read on to learn everything you need to know. Open up any Sotheby’s or Christie’stheslenderwrist.com
Jag tror inte att Omega är inblandade alls, förutom att de lånat ut sitt namn. Det är Swatch som gör klockorna.Så 60% av tillverkningskostnad och den måste slutmonteras i Schweiz... så har Swatch/Omega för få i ledet för att tillgodose efterfrågan av dessa? Annan anledning?