Räcker väl med en kniv, en smörkniv, i plastJag var sugen innan men nu nådde suget nya nivåer. Det där var ju riktigt bra, typ two tone plastic edition. Ska köpa en från gråhandlare!
Vilken försäkring bör man ha? Jag tänker på rånrisken och så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Räcker väl med en kniv, en smörkniv, i plastJag var sugen innan men nu nådde suget nya nivåer. Det där var ju riktigt bra, typ two tone plastic edition. Ska köpa en från gråhandlare!
Vilken försäkring bör man ha? Jag tänker på rånrisken och så.
Reklam var bättre förr!Apropå tidigare diskussion om täthet. Skumt att de klarade av att bygga klockor man kunde bada med 1986 men nu är man dum i huvudet om man utsätter dem för mer än handtvätt och duggregn...
80s SWATCH ᴛᴍ on Instagram: ""SWATCH !! AQUA LOVE". Spot TV Swatch, Europe & USA, 1986. #swatch #swatchwatch #swatchaqualove #swatch1986 #iconicswatch #vintageswatch #vintageswatchwatch #vintageswatchcommercial #swatchgent #vintageswatchaddict #swa
204 likes, 4 comments - 80s.swatch on April 19, 2022: ""SWATCH !! AQUA LOVE". Spot TV Swatch, Europe & USA, 1986. #swatch #swatchwatch #swatchaqualove #swatch1986 #iconicswatch #vintageswatch #vintageswatchwatch #vintageswatchcommercial #swatchgent #vintageswatchaddict #swatchquartz...www.instagram.com
Vad är grejen med clasp lock? Det är väl ändå sprinten som ryker först...speciellt på en klocka i plastBrookfield känns väl mest rimlig så det täcker värdeökningen. Skulle nog dra på ett clasp lås på det. Även det i TT
Ja, har tröttnat. Ska bojkotta skiten .Det här blir bara dummare och dummare för var dag som lider.
Kommer nog att skaffa en, däremot kommer jag bojkotta alla idioter som ställer sig i milslånga köer och sedan känner sig kränktaJa, har tröttnat. Ska bojkotta skiten .
Samma här! Har glott för mycket på Instagram nu för att släppa detta!Kommer nog att skaffa en, däremot kommer jag bojkotta alla idioter som ställer sig i milslånga köer och sedan känner sig kränkta
Fin! Ska du inte ta och prova lite olika band på den där rackarn?
Förslag?Fin! Ska du inte ta och prova lite olika band på den där rackarn?
Jag tror ett militärgrönt NATO vore snyggt!Förslag?
Svart gummi kanske? Svart nylon kanskeFörslag?
Flyger bra på vitt, blått och svart imo
Skulle precis skriva samma sak... Den där hade jag kört på vitt gummi!Vit 100% men med ett gummi hade den varit super tror jag!
Den ser ut att sitta lite tajt.Har haft min ett tag nu.
Älskar den gula, min favorit.
Men fan vad jag hatar bandet den kommer på. Trodde tavlan var matt först men den är blank, så den gör sig även fint i solen i sommar.
Det är ett av problemen med bandet, spänner man inte bandet hårt, sticker bandet ut 2-3cm (som delvis syns på bilden under omega texten på bandet), en av anledningarna till att jag hatar bandetDen ser ut att sitta lite tajt.