• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Kanske dags att någon här på ks skriven en recension.. hint hint.
Finns inte mycket mer att tillägga till vad alla andra redan har sagt...

KÖÖÖP! KÖÖÖP! Dvs om man gillar swatch och tycker att det är modigt av dem att göra ett samarbete med omega samtidigt som de lanserar en boett som inte är baserad på pop varianten så tycker jag köööör. Alltså jag själv är förvåna hur swatch vågar riskera sitt rykte genom att samarbeta med omega medans det redan finns 100tals världskända konstnärer som står och köar för att göra ett samarbete med dem för att lansera en klassisk dunder swatch.

Som jag fattade det på säljaren så kommer det ett antal på morgonen.
Smart. De portionerar ut dem försiktigt.
Om man jämför med Tudor så började de med en Black Bay, sedan en till färg och en till. Swatch börjar med en stor serie och få ex. Svårt att säga vad som är smartast. De skulle ju kunna ta upp beställningar på hemsidan och handpenning.

Blev en swatch träff nu under påsk. För alla som undrar så moonswatch lika bra träff som vanlig coolswatch.

20220417_120726.jpg
Swatch x omega. Swatch x Swarowski

Finns inte mycket mer att tillägga till vad alla andra redan har sagt...

KÖÖÖP! KÖÖÖP! Dvs om man gillar swatch och tycker att det är modigt av dem att göra ett samarbete med omega samtidigt som de lanserar en boett som inte är baserad på pop varianten så tycker jag köööör. Alltså jag själv är förvåna hur swatch vågar riskera sitt rykte genom att samarbeta med omega medans det redan finns 100tals världskända konstnärer som står och köar för att göra ett samarbete med dem för att lansera en klassisk dunder swatch.
Okej vad trist. För min egen del så är den rätt ointressant, men det finns flera här som suktar. + alltid uppskattat när folk skriver recensioner.

Tips till alla som känner att ni vill bli nära med eran ad.
Swatch solglasögon är nog det bästa som finns. Bra glas. Snygga. Roliga. Klassiska.

20220417_123532.jpg
Hur många solglasögon och mysko 34 mm-modeller tror du krävs att man köper för att de ska hämta en Moonswatch från det nyss tomma lagret? Måste ju nästan räcka med ett par brillor och en klocka med kobjällra.

Känns ju lite orimligt att ingen i personalen skulle veta i förväg att en leverans kommer in under morgonen. Kan tänka mig att det går ut x antal sms till närmaste vännerna kvällen innan
Inte osannolikt. Det är ju bara om man fått trackingnummer och söker på det som man vet ungefär när leveranser kommer. Det är oftast inget man brukar syssla med.

Tror inte de räknat med det och desto mer de skriver om det desto mer risk att de ökar hypen och får ännu mer problem att leverera på förväntningarna. Tror att de kommer försöka smyga ut dem. Senate instaposten var 1:a April så jättepush är det knappast.
Menade att det är folk som vill köpa som pushar för mer info på alla inlägg oavsett vad de handlar om.
Sorry för otydlighet.

Tillbaka
Topp