• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

19071679-A962-4428-A084-968F8CAF9981.jpeg

Godmorgon😎

Senast ändrad:
Man får vänta och köpa när de börjar sälja på nätet helt enkelt. Känns som att hypen nu är sinnessjuk. Själv kommer jag knipa än lite senare, troligen Mercury eller Moon. För konservativ och inte tillräckligt ball för att kunna fixa de andra färgerna.

Bilagor

• 2orpdy.jpg
    2orpdy.jpg
    45.4 KB · Visningar: 29
Hej fick en Mission to earth av frun för någon vecka sen. Tog på mig den igår första gången. Nu 14 timmar senare helt DÖD!
Mindre gångreserv än min riktiga speedmaster. Det är säkert bara batteriet men ändå. Nån som har samma erfarenheter med samma ur.

Bilagor

• 7F6AFD61-FA32-405E-9C88-99E4ED6132ED.jpeg
    7F6AFD61-FA32-405E-9C88-99E4ED6132ED.jpeg
    327.7 KB · Visningar: 27
Personalen som börjat strejka efter att 10000 kunder om dagen frågat om Moonswatch eller vad beror den här utvecklingen på?
🤔
FB_IMG_1652018776678.jpg

FB_IMG_1652018774588.jpg

Pratat med personalen i Genève, Lyon och Genève AirPort, de flesta skrattade och och såg inflödet av kunder som positivt. Säljer massor av övrigt sortiment, så bonusen blir betydligt bättre än innan 😙

Pratat med personalen i Genève, Lyon och Genève AirPort, de flesta skrattade och och såg inflödet av kunder som positivt. Säljer massor av övrigt sortiment, så bonusen blir betydligt bättre än innan 😙
Samma här. I Hamburg var de toknöjda med inflödet av kunder. De berättade också att de brukar få 2-3 leveranser i veckan och de går åt på någon timme efter öppning. Är små volymer på leveranserna.

Samma här. I Hamburg var de toknöjda med inflödet av kunder. De berättade också att de brukar få 2-3 leveranser i veckan och de går åt på någon timme efter öppning. Är små volymer på leveranserna.
Du har inte koll på vilka dagar de tar emot leveranser? Åker dit om ett par veckor och tänkte göra några försök då.

Såklart, men jag kan inte låta bli att fundera på vad det beror på. Har sett många tvärsäkra uttalanden om när de ska bli mer lättillgängliga men få riktiga indikationer på att det är på gång. Jag tycker att klockorna i sig är roliga och det vore kul om de inte fortsätter vara vara en bristvara länge till. :)

Tillbaka
Topp