Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enligt London butiken var det slumpmässigt även för den enskilda butiken, de visste inte vilken dag leveranserna kom till dem från vecka till vecka.Någon som vet om leverans till butikerna sker samma dag överallt eller om det är olika beroende på land/stad?
Har sett väldigt mycket onsdag och torsdag som svar på frågan så tänkte att det kanske finns något mönster i leveransernaEnligt London butiken var det slumpmässigt även för den enskilda butiken, de visste inte vilken dag leveranserna kom till dem från vecka till vecka.
Fixade min på en onsdag morgon. Den hade precis kommit in till butiken då.Har sett väldigt mycket onsdag och torsdag som svar på frågan så tänkte att det kanske finns något mönster i leveranserna
Elakt!
Men ack så sant för ingen vet…Elakt!
Och skitroligt
Känns som en bra dag att testa, ska nog ge mig på ett försök imorgonFixade min på en onsdag morgon. Den hade precis kommit in till butiken då.
Är subsekund-visarna slitna på den där eller ser de nya ut? Har sett några väldigt märkliga foton på andra exemplar.
Godmorgon
Aha där är den ju
Godmorgon
Nädå, allt ser bra utÄr subsekund-visarna slitna på den där eller ser de nya ut? Har sett några väldigt märkliga foton på andra exemplar.
Är det mission to mars? Du kan fynda den här - https://www.blocket.se/annons/stockholm/omega_swatch_speedmaster_mission_to_mars/100712570Måste få tag i den rosa till augusti då frugan fyller år. Hon är helt sld på den.
Venus. Mars är röd.Är det mission to mars? Du kan fynda den här - https://www.blocket.se/annons/stockholm/omega_swatch_speedmaster_mission_to_mars/100712570
Annars faller väl priserna på C24 nu..?
Strunta i klockan för en stund. Var hittar man en fru likt din?Hej fick en Mission to earth av frun för någon vecka sen. Tog på mig den igår första gången. Nu 14 timmar senare helt DÖD!
Mindre gångreserv än min riktiga speedmaster. Det är säkert bara batteriet men ändå. Nån som har samma erfarenheter med samma ur.
Men här snackar viBlev riktigt bra med bandet från wristbuddys!
All vinst från försäljningen av MoonSwatch går till terapi att bekosta personalens terapiPersonalen som börjat strejka efter att 10000 kunder om dagen frågat om Moonswatch eller vad beror den här utvecklingen på?
TramsPersonalen som börjat strejka efter att 10000 kunder om dagen frågat om Moonswatch eller vad beror den här utvecklingen på?
Snyggt fångatAmsterdam gjorde det bra asså!
Samma här. I Hamburg var de toknöjda med inflödet av kunder. De berättade också att de brukar få 2-3 leveranser i veckan och de går åt på någon timme efter öppning. Är små volymer på leveranserna.Pratat med personalen i Genève, Lyon och Genève AirPort, de flesta skrattade och och såg inflödet av kunder som positivt. Säljer massor av övrigt sortiment, så bonusen blir betydligt bättre än innan
Du har inte koll på vilka dagar de tar emot leveranser? Åker dit om ett par veckor och tänkte göra några försök då.Samma här. I Hamburg var de toknöjda med inflödet av kunder. De berättade också att de brukar få 2-3 leveranser i veckan och de går åt på någon timme efter öppning. Är små volymer på leveranserna.
Dessvärre inte.Du har inte koll på vilka dagar de tar emot leveranser? Åker dit om ett par veckor och tänkte göra några försök då.
Såklart, men jag kan inte låta bli att fundera på vad det beror på. Har sett många tvärsäkra uttalanden om när de ska bli mer lättillgängliga men få riktiga indikationer på att det är på gång. Jag tycker att klockorna i sig är roliga och det vore kul om de inte fortsätter vara vara en bristvara länge till.