S
Staafen
Guest
Perfekt till morsdag! Knep Merkurius
Bra där!Tack som fan! Mission to Mars!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt till morsdag! Knep Merkurius
Bra där!Tack som fan! Mission to Mars!!
Gött
Redan sålt slut? (min knapp är "överkryssad" så kan inte köpa)
Min med!Redan sålt slut? (min knapp är "överkryssad" så kan inte köpa)
Fan det gick snabbt!Min med!
Tror @Staafen lekt i photoshop. Fonten matchar inte riktigt..... Dessutom finns det ingen köp nu text. Bara en shopping påseNågon som luras eller tog de slut så snabbt?
Tror @Staafen lekt i photoshop. Fonten matchar inte riktigt..... Dessutom finns det ingen köp nu text. Bara en shopping påse
9 av 10 ord som @Staafen ansvarar för ska man inte tro på
Haha! Är det tredje gången du drar denna @Staafen ? Roligt att den fortfarande fungerar
Hahaha japp, det är tredje gången. Trodde inte att någon skulle gå på det faktiskt.Haha! Är det tredje gången du drar denna @Staafen ? Roligt att den fortfarande fungerar
FOMO funkar oftast alltid.Hahaha japp, det är tredje gången. Trodde inte att någon skulle gå på det faktiskt.
Undrar om Swatch märkte ett plötsligt flöde av svenska kunder på deras hemsida till synes helt utan anledning.Hahaha japp, det är tredje gången. Trodde inte att någon skulle gå på det faktiskt.
Måste pinsamt tillstå jag bidrog till statistikenUndrar om Swatch märkte ett plötsligt flöde av svenska kunder på deras hemsida till synes helt utan anledning.
Jag med. Jag gick in och kollade fastän staafen hade erkänt att det var en luring.Måste pinsamt tillstå jag bidrog till statistiken
@Staafen har säkerligen en kick-back.Undrar om Swatch märkte ett plötsligt flöde av svenska kunder på deras hemsida till synes helt utan anledning.
Misstänker att man kan köpa hela collectzione i en stor väska (typ deras showcase) när hypen lagt sig, the ultimate Speedy big box!
Får ju erkänna att jag är rätt imponerad av att det fortfarande är sådant tryck på de här klockorna.Hype? MoonSwatch är en livsstil!
Ja verkligen! Det trodde man inte.Får ju erkänna att jag är rätt imponerad av att det fortfarande är sådant tryck på de här klockorna.
Tror du överskattar KS communityns bredd en aningUndrar om Swatch märkte ett plötsligt flöde av svenska kunder på deras hemsida till synes helt utan anledning.
Eller så underskattade jag Swatch normala flöde av besökare.Tror du överskattar KS communityns bredd en aning
Namnet låter mer koreansktHelt sjukt!
Hans föräldrar lyssnade på mycket koreansk pop när de träffades.Namnet låter mer koreanskt