Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lång kö?Den står mellan bröd & salt och Mister french just nu
Rackarns? Körde den vidare eller slut för idag?No cigar! Jakten fortsätter.
Nej var typ bara 3 pers där just dåLång kö?
Attans! Jaja, nu är jag ändå ute och promenerar så kan lika gärna ta en sväng och kolla runt liteDen stod inte kvar när jag kom dit
Gärna en MarsStår vid Dramaten, någon som vill ha mars Venus eller solen?
Tar gärna en Venus till frugan om du kan skicka till SkåneStår vid Dramaten, någon som vill ha mars Venus eller solen?
om jag bara gått lite till…! Gick precis på tunnelbanan i Kungsträdgården. Jupiter ja, men de andra är lite för färgglada för min delStår vid Dramaten, någon som vill ha mars Venus eller solen?
Gärna en Mars!Står vid Dramaten, någon som vill ha mars Venus eller solen?
Var de svensktalande eller har de bilat sig genom Europa?De två sista, mission to sun, gick precis när jag kom fram till Dramaten. Ingen mer försäljning idag sa dom.
Svensktalande.Var de svensktalande eller har de bilat sig genom Europa?
Har de stuckit? Man kan inte få info om vägen imorgonSvensktalande.
De sa inget om rutt. En av säljarna sa däremot att de hade alla utom Neptun.Har de stuckit? Man kan inte få info om vägen imorgon
Till imorgon menar du?De sa inget om rutt. En av säljarna sa däremot att de hade alla utom Neptun.
Förstår dig helt och hållet, kämpat med impulsen jag också, stått och tackat nej till dem tre gånger för att jag faktiskt inte vill ha dem, trots hypen. Dock mycket nöjd med min earth!Om de bara hade mars, solen och Venus kvar var det nästan tur att jag inte hittade bilen. Jag känner mig själv och hade nog köpt något av bara farten som jag sedan grämt mig över på vägen hem…
Står vid Dramaten, någon som vill ha mars Venus eller solen?
Ja.Till imorgon menar du?