• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

jcwatches

Panerai
Professional Dealer
2-Faktor
Om någon kan styra upp en Moon till mig som bara ska ha en klocka själv hade det varit grymt ;) tror tyvärr inte bilen hittar ner till oss i Skåne på länge :) kostnad för frakt och en lite peng som tack för hjälpen självklart :)
 

aximand

Panerai
2-Faktor
Om de bara hade mars, solen och Venus kvar var det nästan tur att jag inte hittade bilen. Jag känner mig själv och hade nog köpt något av bara farten som jag sedan grämt mig över på vägen hem…
 

Coolfredde

Breitling
Om de bara hade mars, solen och Venus kvar var det nästan tur att jag inte hittade bilen. Jag känner mig själv och hade nog köpt något av bara farten som jag sedan grämt mig över på vägen hem…
Förstår dig helt och hållet, kämpat med impulsen jag också, stått och tackat nej till dem tre gånger för att jag faktiskt inte vill ha dem, trots hypen. Dock mycket nöjd med min earth!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    365.4 KB · Visningar: 14
Topp