• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Ska försöka hitta bilen imorgon, tacksam om ni som ser den berättar var!
Om någon får tag i en extra Mercury eller Moon så vore jag intresserad annars, om jag inte lyckas själv

De sa inget om begränsning i antal klockor, däremot var man tvungen att även köpa en klocka med vitt armband om man ville köpa Moon eller Mercury då dessa är så populära. Neptune sålde de inte alls.

Kommer vara ute och promenera imorgon också, utan att aktivt leta efter bilen dock, men skriver om jag dyker på den! Min uppfattning är att de kör runt och när någon vinkar den till sidan stannar de. De har alltså inga bestämda platser de stannar på.

Med tanke på att första stoppet dag 1 var nästan vid Vasagatan och första stoppet dag 2 också var på Vasagatan så är min känsla att de kommer ”norrifrån” någonstans.

God jaktlycka!

Tappade hoppet lite först när den var borta från Mr French men cyklade på den sen vid Dramaten.

8662605C-2228-4CB0-B0BE-AEE004B678E3.jpeg

Det var väl självaste #%]|’•\> att man är bortrest denna helgen! 😢

Mercury/Moon och Uranus hade jag försökt lyckas köpa om jag varit hemma 😁
Kaaaanske en Jupiter i ”värsta” fall 😝

Aja, lycka till i jakten ni som har möjlighet, skulle det bli en av ovan över när ni är klara så finns jag på PM 😉😘

Måste tillägga att Marknadsavdelning på Swatch (gissar att det deiva främst av Swatch) är genier:

1. Släpp innan W&W = ”ingen” bryr sig om något annat.

2. Säljs endast i egna butiker = skapa uppståndelse kring butikerna som visas upp i sociala medier och på stora nyhetskanaler

3. Vi ska sälja online…eller nej vi struntar i det = folk börjar köa ”igen”.

4. Skicka ut bilar som säljer från bakluckan = uppståndelsen visas upp i sociala medier.

Tänkte precis som många andra här i tråden beställa ett gummi från Watchwear.se och tänkte samtidigt passa på att beställa ett bandstiftverktyg för att göra bytet lite enklare. Ser dock att det finns 4 olika alternativ, 3 från Bergeon med olika bredd på gaffeln och ett som är watchwear-brandat. Kan någon guidea mig till vilket verktyg jag borde köpa för att byta band på MoonSwatchen?

Tack :)

Rutten de kör är hemlig eller?
Kommer de till Göteborg snart tro? Eller har de redan varit här?
Rutten verkar helt sporadisk. De berättade att de hade varit på Söder, men att det inte blev någon ”hype” och då åkte de tillbaka Norrmalm. Fick syn på dem vid Nybrokajen där jag vinkade åt dem, vilket slutade med att de stannade vid Dramaten.

De håller sig nog i Stockholm då jag gissar på att de restockar på The Swatch Nordic Group på Sankt Eriksgatan.

Senast ändrad:
Jobbar varje dag kommande två veckor så haft svårt att jaga bil samtidigt. Om någon knipit en extra Jupiter hade jag gärna köpt en

Antar att det är många i samma sits men är väl värt att fråga🤷‍♂️

Måste tillägga att Marknadsavdelning på Swatch (gissar att det deiva främst av Swatch) är genier:

1. Släpp innan W&W = ”ingen” bryr sig om något annat.

2. Säljs endast i egna butiker = skapa uppståndelse kring butikerna som visas upp i sociala medier och på stora nyhetskanaler

3. Vi ska sälja online…eller nej vi struntar i det = folk börjar köa ”igen”.

4. Skicka ut bilar som säljer från bakluckan = uppståndelsen visas upp i sociala medier.
Irriterande men genialt😁

Tänkte precis som många andra här i tråden beställa ett gummi från Watchwear.se och tänkte samtidigt passa på att beställa ett bandstiftverktyg för att göra bytet lite enklare. Ser dock att det finns 4 olika alternativ, 3 från Bergeon med olika bredd på gaffeln och ett som är watchwear-brandat. Kan någon guidea mig till vilket verktyg jag borde köpa för att byta band på MoonSwatchen?

Tack :)
6767F är standardverktyget.

Tillbaka
Topp