Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, såg samma person på instagram och blev lite avundsjuk ändå.En vän som sprang på den på Krukmakargatan idag och panikköpte en
Jackpot i min bok!I dag va en bra dag
Jag känner mig inte så speciell längre…Kuuuul, känns som att vi har några hundra procent fler moonswatches på forumet nu efter dagens bravader! Bra fångat, vänner
Rutten verkar helt sporadisk. De berättade att de hade varit på Söder, men att det inte blev någon ”hype” och då åkte de tillbaka Norrmalm. Fick syn på dem vid Nybrokajen där jag vinkade åt dem, vilket slutade med att de stannade vid Dramaten.Rutten de kör är hemlig eller?
Kommer de till Göteborg snart tro? Eller har de redan varit här?
Irriterande men genialtMåste tillägga att Marknadsavdelning på Swatch (gissar att det deiva främst av Swatch) är genier:
1. Släpp innan W&W = ”ingen” bryr sig om något annat.
2. Säljs endast i egna butiker = skapa uppståndelse kring butikerna som visas upp i sociala medier och på stora nyhetskanaler
3. Vi ska sälja online…eller nej vi struntar i det = folk börjar köa ”igen”.
4. Skicka ut bilar som säljer från bakluckan = uppståndelsen visas upp i sociala medier.
6767F är standardverktyget.Tänkte precis som många andra här i tråden beställa ett gummi från Watchwear.se och tänkte samtidigt passa på att beställa ett bandstiftverktyg för att göra bytet lite enklare. Ser dock att det finns 4 olika alternativ, 3 från Bergeon med olika bredd på gaffeln och ett som är watchwear-brandat. Kan någon guidea mig till vilket verktyg jag borde köpa för att byta band på MoonSwatchen?
Tack
De sa igår att de skulle vara ute på lördag. Alla klockor utom Neptune ska finnas.Någon som vet om dom ska vara ute på stan nu i helgen också?
Vad är dealen med Neptune egentligen? Kan de dragit in produktionen då den färgade av sig? Gråpris är 10x av de andra…De sa igår att de skulle vara ute på lördag. Alla klockor utom Neptune ska finnas.