Var handlar man bäst vintage Swatch? Har trillat in på Swatch and Beyond några gånger, har ni någon erfarenhet av dom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar dyka upp en del på Kaplans. Dom hade Swatchspecial förra året, om jag inte minns fel.Var handlar man bäst vintage Swatch? Har trillat in på Swatch and Beyond några gånger, har ni någon erfarenhet av dom?
Tack, attans att jag missade den!Brukar dyka upp en del på Kaplans. Dom hade Swatchspecial förra året, om jag inte minns fel.
Var handlar man bäst vintage Swatch? Har trillat in på Swatch and Beyond några gånger, har ni någon erfarenhet av dom?
Grymt bra, tack för tips!Har du spanat in Squiggly?
Grattis! Kan inte du dra ett PM om du överväger att sälja den övre?Precis nyinkomna, supernöjd! Härliga färger på chronon.
Hojta gärna om du ska sälja framöver!Nyinkommen Swatch Golden Jelly, guldig skeletonmodell. Även batteriet var guldigt när klockan var ny. Väldigt nöjd, cool klocka
1990 låter rimligt. Jag köpte en ny sådan 1990 eller möjligen 1991.Nytt in, 200m dykare från 1990(?)
Kul! Något som finns kvar?1990 låter rimligt. Jag köpte en ny sådan 1990 eller möjligen 1991.
Dessvärre inte. Sålde den till en kompis och köpte en asful Junghans som jag tror var det första armbandsur som ställdes in via radiosignaler från den där sändaren i Tyskland.Kul! Något som finns kvar?