japp, dom lösa delen. Bor i Göteborg så jag kan maila Erikson isf.Bor du i Stockholm så rekommenderar jag att kolla med @ERIKSON URHANDEL om det går att lösa. Men är det alltså den flyttbara delen som man viker in bandet på som gått sönder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
japp, dom lösa delen. Bor i Göteborg så jag kan maila Erikson isf.Bor du i Stockholm så rekommenderar jag att kolla med @ERIKSON URHANDEL om det går att lösa. Men är det alltså den flyttbara delen som man viker in bandet på som gått sönder?
Gör så och om du lyckas få tag på delarna får du lov och posta bilder klockornajapp, dom lösa delen. Bor i Göteborg så jag kan maila Erikson isf.
Jo en Swatch för 15.000 spänn känns lite konstigt. Vet inte om jag gillar det eller inte. Måste vara den dyraste Swatch som släppts? Vet att det finns några värda mer än så men menar som listpris.Roligt men jag tycker att dom borde riktiga in sig på ett annat område, men det är alltid kul med nytt
Vet ej hur platina swatch kostade, men jag har tydligen missat en stor delJo en Swatch för 15.000 spänn känns lite konstigt. Vet inte om jag gillar det eller inte. Måste vara den dyraste Swatch som släppts? Vet att det finns några värda mer än så men menar som listpris.
Hade kontakt med The Swatch Group (Nordic) AB i Stockholm idag. Dom skickade mig till Magnussons Ur i Göteborg men dom kunde bara beställa ett nytt band för 225 kr . Och det enda jag behöver är ju öglorna. Lite dåligt att Swatch inte kan sälja det som dom måste veta slits snabbast .Gör så och om du lyckas få tag på delarna får du lov och posta bilder klockorna
Tips är att testa närmsta Swatch ad också så borde det gå att få hjälp.
Förstår irritationen, men när ska man få se bilder på skönheterna?Hade kontakt med The Swatch Group (Nordic) AB i Stockholm idag. Dom skickade mig till Magnussons Ur i Göteborg men dom kunde bara beställa ett nytt band för 225 kr . Och det enda jag behöver är ju öglorna. Lite dåligt att Swatch inte kan sälja det som dom måste veta slits snabbast .
Tyvärr kan inte en urmakare "rucka" urverket. Men +-9spd låter bra i mitt tycke. Så inget att oroa sig över.
Har en Irony Sistem51 och har läst mig till att dom ska vara lite mer exakta på gångavikelsen än andra automater men min går +9-10s/d, är det rimligt? Som jag förstår det så kan man inte ställa in avikelsen heller?
36mm finns inte på orginal modellen men kanske på skin, vet inte. Men annars vill jag påstå att 34 bärs riktigt bra.Hej! Jag önskar en Swatch som sommar/semesterklocka. Vet ni om Swatch har några 36mm modeller? Finner bara 34 och 41mm på hemsidan. Tack på förhand!
Helt rätt! Riktigt grymUltimata semesterklockan
Nice!Dags för lite sommarfeeling
Tack! Jag har några till av dessa chono från början på 90-talet, fullkomligt underbara
Helt klart som bästa sommarklockorna, eller även vintern för den delen..Tack! Jag har några till av dessa chono från början på 90-talet, fullkomligt underbara
Nytt eller gammalt? Nytt så är det bara att följa Swatch på Instagram, gammalt är det Swatch of the day som har mycket bra inspo sedan bara ut och jagaVar hittar ni alla fina modeller? Deras egna hemsida har inte så jättemånga skoj!
Skulle jättegärna vilja ha en lite roligare variant som man gärna drar på sig de där dagarna när det är snorviktiga möten på jobbet och man "ska representera".
https://www.swatch.com/en_us/watches/Var hittar ni alla fina modeller? Deras egna hemsida har inte så jättemånga skoj!
Skulle jättegärna vilja ha en lite roligare variant som man gärna drar på sig de där dagarna när det är snorviktiga möten på jobbet och man "ska representera".
Hahaha! The absolute madman!
Var hittar ni alla fina modeller? Deras egna hemsida har inte så jättemånga skoj!
Hitta ref sen är det bara att kika på eBay, brukar inte kosta många hundralapparHahaha! The absolute madman!
Kika på squiggly.com, de har i princip allt i NOS.Var hittar ni alla fina modeller? Deras egna hemsida har inte så jättemånga skoj!