• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatchtråden

Hmm, vet att det finns någon galning som har fått upp boetter och byt verk och limmat ihop tror det finns lite på yt :/ men fasen vad synd den var ju riktigt snygg
Säljaren var schysst som tur var och tog den i retur trots att retur inte erbjöds vid säljtillfället. Köpte en ny från bukten direkt, tycker verkligen om den :)

Ping @oftast har du en fungerande moonshadow nu?
Ja!! Fy vad jag gillar denna :happyhappy:
IMG_20181017_232110.jpg
IMG_20181017_231813.jpg

Ja, alla sjunger lika vackert eller alla tre handare gör det iallafall :)
Hehe har alla mina klockor på sängbordet. Så ligger min Swatch i förpackningen och tickar högt. Skulle nog bara kännas konstigt om jag flyttade på den, vant mig vid tickandet.

Men har på mig den nu. Är lite irriterande när man har den på armen i ett tyst rum. Tror den skulle få mer armbandstid om den inte lät så högt. Men men coola är de.

15411149236339003395434062647085.jpg

20181102_003427.jpg

Senast ändrad:
Hehe har alla mina klockor på sängbordet. Så ligger min Swatch i förpackningen och tickar högt. Skulle nog bara kännas konstigt om jag flyttade på den, vant mig vid tickandet.

Men har på mig den nu. Är lite irriterande när man har den på armen i ett tyst rum. Tror den skulle få mer armbandstid om den inte lät så högt. Men men coola är de.

15411149236339003395434062647085.jpg

20181102_003427.jpg
Förstår dig helt, har också dem nära mig vid sängen, mitt största problem är att annat folk har börja störa sig på att de hör dem ticka.. själv gillar jag det :)

Gillar den här. Att se hur många km/h eller mph klockan är brukar vara svårt och det är lite synd. Så bra att Swatch hittat en lösning på problemet.

Screenshot_20181107-182045_Gallery.jpg

Kan någon tipsa mig om hur man får tag på nya öglor för Swatch klockor? Mins fru har haft 2 st där dessa går sönder, Irony Diaphane Chrono Sky Touch SVCK4034 och nu senast Irony Chrono Xlite Caccia YYS4010.

Kan någon tipsa mig om hur man får tag på nya öglor för Swatch klockor? Mins fru har haft 2 st där dessa går sönder, Irony Diaphane Chrono Sky Touch SVCK4034 och nu senast Irony Chrono Xlite Caccia YYS4010.
Bor du i Stockholm så rekommenderar jag att kolla med @ERIKSON URHANDEL om det går att lösa. Men är det alltså den flyttbara delen som man viker in bandet på som gått sönder?

Tillbaka
Topp