• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SwatchXAp????

Tror du det blir en Swatch/AP

• Totala väljare
    168
Fyfan vad besviken man blir! Här har man gått och längtat efter en Royal Oak i plast runt handleden…

Edit: 40mm in diameter and only 8.4mm in thickness. Okej, tidsfråga till någon tillverkar band som passar klockan och så kan man ha den runt handleden.
Defintivt! Kommer nog inte dröja långt innan man kan köpa en aftermarket på dessa som får swatch sedan att skapa en egen. Lite som Omegan och deras velcro.

Perfekt klokke for sykepleiere…

IMG_9238.jpeg

Tror ni den kommer vara mekanisk/automatisk? För jag tror nog alldrig att jag sätt ett automatik fickur

Nej det är swatch urverk sistem51. Sitter väl i blancpain samarbetet också

Tror ni den kommer vara mekanisk/automatisk? För jag tror nog alldrig att jag sätt ett automatik fickur

Sistem51 är automatiskt mekaniskt.

Alla 8st färger :)
Small seconds med krona kl 3 kostar 400EUR. Time/hour med krona kl 12 kostar 380 EUR.
IMG_6290.jpeg

Detta var riktigt coolt måste jag säga. Synd att man inte har möjlighet att ta sig till butik på lördag.

1778613003609.png

Case: Bioceramic, diameter 40mm, height 8.4mm, with case holder: diameter 44.2mm
Sapphire crystal, water resistance: 20m
Movement: Sistem51, manual winding, power reserve: 90h
Price: 375,- / 385,- Euro

Jäklar, måste medge att jag vart jävligt taggad på denna release fram tills jag såg videon Swatch la ut. Vad ska man med ett plastfickur till?😂

Vilken är er favorit? Jag gillar den svarta, helgröna och ljusblåa.
Kan det vara smart att köpa en med kronan vid kl3 om armband börjar levereras på andrahandsmarknaden? 🤔

Vet inte om det här stämmer men Audemars Piguet har meddelat att 100 % av deras intäkter från samarbetet kommer gå till att bevara traditionellt klockhantverk och utbilda nästa generation urmakare.
Lite roligt att de kostar typ 1% av vad en Royal Oak i stål kostar :)

Tillbaka
Topp