Sant - Kina brukar ju vara snabbaDet är väl inte OM utan hur snabbt första armbandet finns på marknaden. Jag tippar samma dag som den släpps.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sant - Kina brukar ju vara snabbaDet är väl inte OM utan hur snabbt första armbandet finns på marknaden. Jag tippar samma dag som den släpps.
Varför nöja sig med en?En klocka att hänga i handväskan.
Hur ska du fästa ett armband?Vilken är er favorit? Jag gillar den svarta, helgröna och ljusblåa.
Kan det vara smart att köpa en med kronan vid kl3 om armband börjar levereras på andrahandsmarknaden?![]()
Hängande accessoarer till väskor är stort som fan i Japan och kineserna härmar alltid Japan så dessa kommer sälja som satan bara av den anledningen.Varför nöja sig med en?
![]()
Man kan ju poppa av uret från hängetHur ska du fästa ett armband?
![]()
Kul som nattklocka under resa kanske. Utöver det rätt meningslös. Hade varit bättre som kvarts, den har ju ändå inte centrumsekundvisare.
Ja, det fattar jag. Men var ska du fästa ett band?Man kan ju poppa av uret från hänget
![]()
Borde inte vara svårt att tillverka en ”dockningsstation” som är integrerad med bandet tänker jagJa, det fattar jag. Men var ska du fästa ett band?
Låter skitfult.Borde inte vara svårt att tillverka en ”dockningsstation” som är integrerad med bandet tänker jag
Ja vi får se hur tillverkarna löser det praktisktLåter skitfult.
Kan ju exakt se ut som en riktigt RO?Låter skitfult.
Kommer troligen bli att man poppar uret i likadan krans som sitter i hänget som följer med men med fästanordning för band istället, kransen kommer knappt synas.Låter skitfult.
Just nu i någon fabrik i Kina:Borde inte vara svårt att tillverka en ”dockningsstation” som är integrerad med bandet tänker jag
Mycket högre än vad det är om några månader. Swatch kommer att pumpa ut så många de bara kan. Bara en idiot betalar mycket över vad de kostar i Swatch-butiken. Någon typ av lärdom måste finnas efter Omega och Blancpain.Undra vad andrahandsvärdet är om en vecka
Edit: ser nu att de är 40mm så ja det skulle ju funka. Men då tycker jag den är för liten för ett fickur/accessoar och hela grejen med "pop" känns bara konstigt för folk lär ju köpa såna där till och ha den på armen då ändå. Mycket märklig grej. Möjligtvis är det väl för kidzen ska lära sig om AP och för att Swatch kommer tjäna massa pengar. Men vilken ungdom vill ha ett fickur i plast för drygt 4k som man måste vrida upp? Vill en klocknörd ha en? Jag vett fan. Men lär sälja som smör i början och ligga ute på blocket och Tradera för absurda summor. Men jag tycker samarbetet med Omega och Blancpain var betydligt rimligare.En lösning kanske
Fyfan vad besviken man blir! Här har man gått och längtat efter en Royal Oak i plast runt handleden…
Edit: 40mm in diameter and only 8.4mm in thickness. Okej, tidsfråga till någon tillverkar band som passar klockan och så kan man ha den runt handleden.
Mycket högre än vad det är om några månader. Swatch kommer att pumpa ut så många de bara kan. Bara en idiot betalar mycket över vad de kostar i Swatch-butiken. Någon typ av lärdom måste finnas efter Omega och Blancpain.
Smart drag av både Swatch och AP. Swatch gör sig en jättevinst på varumärket och AP kan hitta nya målgrupper och få massor med gratis PR.
Antar att de som har kronan kl3 kommer bli hetast. Där lär det finnas en plastlänk att köpa redan till helgen.