• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SwatchXAp????

Tror du det blir en Swatch/AP

• Totala väljare
    160
Varför villl man ha ett armband som är exakt som originalet? Köp originalet i så fall.

typ så, kl11, de flesta på andra sidan gatan, folk med billig tid!
Jag frågade i butiken hur många de skulle få, men det visste han inte hävdade han… låter lite osannolikt…
IMG_3640.jpeg

IMG_3641.jpeg

Själv är jag ju hyper-hype-allergisk, ligger typ 100 år efter på mycket...

Till exempel så tittar jag på armen och undrar om det köades vid Baselmässan på releasen för min Harwood 1926… 😁 ...för exakt 100 år sen!
…och hur många AP x Swatch som tickar 2126…

IMG_3643.jpeg

å de kommer få jätteroligt i natt, lär bli blött å kallt...

1778837818812.png
Folk mår inte bra

Men, hvis vi ser litt annerledes på det: Hva hvis alle de som skal ha en Rolex og som (visstnok) står på en venteliste hadde valgt samlet sett en eller annen vilkårlig uke i 2026 og troppet opp for å stå fysisk i kø utenfor en Rolexbutikk, ville det sett like rart og teit ut. Forskjellen mellom Rolex og Swatch er at man ser galskapen rent fysisk med plastklokkene. Ellers er det ingen forskjell. Noen skal ha og beholde og andre skal flippe, enten det er plast eller stål.

Rimligen, hur många klockor har butiken första dagen? Är i Skåne och lite sugen att testa i Köpenhamn, men det är redan 80 pers i kö där tydligen…

Kö runt hörnet ut på Norrlandsgatan i Stockholm just nu. Surrade lite med vakterna som såklart inte visste hur mångaklockor som butiken skulle få men att det var färre än antal köande trodde de definitivt.

20260515_161912.jpg

Så här såg de ut i Stockholm iaf :) vita, rosa/gul/cyan och lime/himmelsblå var helt klar coola när/om det kommer armband.

typ så, kl11, de flesta på andra sidan gatan, folk med billig tid!
Jag frågade i butiken hur många de skulle få, men det visste han inte hävdade han… låter lite osannolikt…
IMG_3640.jpeg

IMG_3641.jpeg

Själv är jag ju hyper-hype-allergisk, ligger typ 100 år efter på mycket...

Till exempel så tittar jag på armen och undrar om det köades vid Baselmässan på releasen för min Harwood 1926… 😁 ...för exakt 100 år sen!
…och hur många AP x Swatch som tickar 2126…

IMG_3643.jpeg

å de kommer få jätteroligt i natt, lär bli blött å kallt...

1778837818812.png
Är det inte bättre att jobba OB på helgen än att tälta utanför en butik för att tjäna några hundralappar på ett fickur i plast!? Eller är de så galet sugna på en att de inte står ut med tanken att vänta en vecka eller två? Herregud asså. Människor...

Ska se hur många minuter det tar efter släpp tills de börjar dyka upp till salu för närmare 10k (mer?). Kommer behöva ta antihistaminer ett tag.

Men i ärlighetens namn. Är det någon som köper dem för 10k? Isåfall, vad är det för jävla stolpskott isf? Folk med pengar borde vara mer sparsamma, är det average Joe, njaa hen har inte råd. Kan ngn förklara för mig vem som köper dessa?

Är ni redo!? Nu.... Tycker jag vi samlar ihop de som köar utanför butikerna och frågar vad som är fel på dem.

I Köpenhamn nu. Extremt mycket folk och hätsk stämning. Här är det 1 in 1 ut. En bråkdel av kön lär få med sig en klocka härifrån.

Ett par danskar jag samtalade med berättade att vakterna hade fotat människor för att se vilka som har köat längst. Visserligen bara hearsay.

Edit. Vid 11.10 var alla Pops slut. Arga blickar, poliser och dörrvakter som fick nog av allt och alla.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp