Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag var förbi Swatch-butiken i går och då var det ingen kö. Känns inte lika hypeat i Sverige. Lär dock byggas på med folk under kvällen i dag.Någon som vet hur kön i Stockholm ser ut eller kan man åka imorn tidigt tro?
Gick förbi nyss, ca 20-30 pers skulle jag uppskatta det till. Men misstänker att varje plats delas av 3-4 st som turas om men som sen går in tillsammans, vore konstigt om en pers kan vara där själv i 48h.I Stockholm? Vare många?
Folk mår inte bratyp så, kl11, de flesta på andra sidan gatan, folk med billig tid!
Jag frågade i butiken hur många de skulle få, men det visste han inte hävdade han… låter lite osannolikt…
![]()
![]()
Själv är jag ju hyper-hype-allergisk, ligger typ 100 år efter på mycket...
Till exempel så tittar jag på armen och undrar om det köades vid Baselmässan på releasen för min Harwood 1926…...för exakt 100 år sen!
…och hur många AP x Swatch som tickar 2126…
![]()
å de kommer få jätteroligt i natt, lär bli blött å kallt...
![]()
Tror nog dem inte kommer ha många i början för att dra ut lite på hypenRimligen, hur många klockor har butiken första dagen? Är i Skåne och lite sugen att testa i Köpenhamn, men det är redan 80 pers i kö där tydligen…
Nej säkert sant, stannar nog på hemmaplan, lär fyllas på i kön i natt ocksåTror nog dem inte kommer ha många i början för att dra ut lite på hypen
Är det inte bättre att jobba OB på helgen än att tälta utanför en butik för att tjäna några hundralappar på ett fickur i plast!? Eller är de så galet sugna på en att de inte står ut med tanken att vänta en vecka eller två? Herregud asså. Människor...typ så, kl11, de flesta på andra sidan gatan, folk med billig tid!
Jag frågade i butiken hur många de skulle få, men det visste han inte hävdade han… låter lite osannolikt…
![]()
![]()
Själv är jag ju hyper-hype-allergisk, ligger typ 100 år efter på mycket...
Till exempel så tittar jag på armen och undrar om det köades vid Baselmässan på releasen för min Harwood 1926…...för exakt 100 år sen!
…och hur många AP x Swatch som tickar 2126…
![]()
å de kommer få jätteroligt i natt, lär bli blött å kallt...
![]()
Vägrar tro på detNågon som inte vill/kan vänta helt enkelt
Kaos i Dubai tydligen
![]()
![]()
Runt 150 pers och väktaren har satt ett stop efter 5045 minuter kvar! Hur ser det ut i Stockholm utanför swatch?
Inte så konstigt. Många med väldigt billig tid och många som kan tänka sig att betala väldigt mycket extra i samma stad, det är ju som upplagt för stök. Antalet personer med gediget eget klockintresse som köar runtom i världen just nu är nog försvinnande litet tyvärr.Kaos i Dubai tydligen
![]()
![]()
"Let's put half the world's influencers in the same city, what's the worst that could happen?"
The worlds’ richest people fighting over a crappy piece of plastic, when they can actually afford the real deal, and probably already own several ROs…"Let's put half the world's influencers in the same city, what's the worst that could happen?"