• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tävling GShock GMW-B5000 AVSLUTAD

Greven

Audemars
1 B
2 A
3 A

Frågan lyder: Vad kommer jag uppskatta med modellen?
Mitt svar är följande: Som affärsman i sina bästa år kommer denna klocka att förbättra mitt liv avsevärt. Med de fem alarmen kommer jag både hinna upp i tid för att laga frukost till familjen innan jag drar iväg till Arlanda för väntande flyg. Flight Log Memory är en finess som jag tror varje varje globetrotter uppskattar.

I och med att klockan har upp till 29 tidszoner så kommer jag alltid att vara i tid för alla viktiga möten för att förhandla fram avtal och kontrakt. Nedräkningsfunktionen kommer påminna mig om när det dags att "close the deal”, så att säga, och ta fram skumpan för att skåla ytterligare en framgång i affärslivet, samt även hinna vidare till nästa förhandlingsstrid.

En icebreaker på cocktails på ambassader kan vara att berätta om dagens aktuella namnsdag, givetvis en viktig funktion som finns behändigt i klockan. Stöttåligheten och det reptåligt mineralglaset kommer behövas med friskt skålande, speciellt ryska affärsmän har en tendens att bli lite hårdhänta en bit in på småtimmarna, framförallt efter skålande med vodkan.

Om skumpan och vodkan skulle göra mig en smula salongsberusad, är det skönt att veta att jag kan koppla klockan med Bluetooth till min Iphone, så om jag tappar bort mobilen är det enkelt att söka upp den igen.

Utseendemässigt kommer det guldiga, maffiga utseendet att göra succé. Klockan kommer sätta nivån på mina möten och ge tyngd och dominans från första stunden då jag sätter mig vid förhandlingsbordet. Blickarna kommer att riktas mot min handled och jag kommer att osa av testosteron, mysk och framgång. En given fördel för att nå högt uppsatta mål.

Kort sagt. Denna klocka kommer förändra och förbättra mitt liv. ;):)

Tack.
 

Bäcklund

Omega
2-Faktor
1: B
2: A
3: A
4: Skulle vara en grym efterträdare och stor uppgradering av min Casio A159WGE. Den skulle ta guldfredag på jobbet till en helt ny nivå:)
 

Akerhage

Cartier
1 B
2 A
3 A
Jag uppskattar helt enkelt att detta är en riktigt fet klocka, som hade imponerat på min guldtokiga sambo samtidigt som jag i min roll på jobbet hade chockat med lite härlig retro bling bling.
 

Jpg

Cartier
2-Faktor
1. B
2. A
3. A
4. En av få g-shocks jag gillar (trots guldet möjligtvis), alla andra ser ju rätt bananas ut. Less is more, om man nu kan säga så om g-shocks.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
1. B
2. A
3. A
4. Har inte råd med äkta guld så den här är ju det perfekta blinget jag saknar! Jag hoppas och tror att jag skulle uppskatta den lite tyngre känslan än tidigare plast G-shocks jag haft.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
181E2024-C7D3-4B50-A0F8-5AD4CDFC23CC.png

Grattis @Beech !!!!
PMa din adress så kommer klockan.
 
Topp