• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tävling GShock GMW-B5000 AVSLUTAD

gronvit

Panerai
2-Faktor
1:B
2:A
3:A
4: Oldie goes goldie! Har flera av denna klassiska modell. Bl.a 35th anniversary (gruppköp) och silver/stål-utförandet som kom samtidigt som guldarn. Tidlös och odödlig. Skulle älska att få lägga vantarna på den.
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Hade varit med om det var denna!
Pure_Gold_G-SHOCK_18k_G-D5000-9JR-2.jpg
Pure_Gold_G-SHOCK_18k_G-D5000-9JR-1.jpg


Info: http://watchesbysjx.com/2019/02/g-shock-pure-gold-18k-yellow-gold.html
 

bykr89

Cartier
  • B
  • A
  • A
  • Episkt nice med asiatisk swag i sommar! Att reta skatorna med sådant glitter vore såååå najs! Hoppas på det.:cool:
 

urkronan

Omega
1. B
2. A
3. A
4. Varken stil eller formalitet, Gshock gjord för att klara sig genom de tuffaste förhållande.. i guldfärg. Så skevt att det blir gött! :cigar:
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
1. B
2. A
3. A
4. Den underbara mixen av extrem beater och guld. En perfekt OWG-klocka som passar lika bra i löparspåret som till smoking.
 
1. Baklocket är skruvat i botten för en mer premium kvalitet. B
2. DLC är en förkortning av DIAMOND Like Carbo. A
3. Tillverkad av det fantastiska materialet Resin. A

Denna mycket blingia avantgarde gravity shock
klocka skulle få ett mycket gott mottagande i sitt nya hem. Tack för denna trevliga tävling och chansen att få med att vinna en cool blinkich G-chock.
 
Senast ändrad:
Får väl fylla i min rad i lotteriet också :)

1. B
2. A
3. A

Och ja! Vart ska man börja. Hade gärna varit fräsigast på stranden jag också. Och i baren. Och i bilen. Och i badrummet framför spegeln där jag hade kunnat leka gangster :cigar: Fyller dessutom år imorgon så vilken present det blivit till sig själv att ha lite flyt för en gångs skull :) har dock inte instagram eller Facebook eller tjatter, tjitter, twitter och allt vad det heter. Kör på en hultaforskniv och sunt förnuft :rolleyes: så ni får gärna ge en heads up här om man skulle bli den lyckliga!
 

Portofino

Panerai
1: B
2: A
3: A
4: Jag hade faktiskt tänkt att ge den i present till min bror som är piketpolis i Malmö. Dels är det en G-shock så den klarar allt. Och vem vill inte se en bild ur valfri kvällstidning när piketen griper någon med en guldklocka på armen
 

Lulle

Breitling
1. B
2. A
3. A
4. Perfekt kombo av schtek guld och en skön retro känslo, skulle verkligen förgylla handleden.
 

hnric

Breitling
1. B
2. A
3. A
4. Stenhårt bling i grym 90-tals kostym. Rätt dag och synkad tid är guld värt under semestern...
 

Crentus

Cartier
2-Faktor
1:B
2:A
3:A
4. För att sätta guldkant på vardagen i en tuff miljö där en normal G-Shock frodas, men denna överglänser.
 

kripe001

Omega
2-Faktor
1. B
2. A
3. A
4. Funktion? Äh, jag vill bara ha något blingigt på ena armen för att väga upp den icke-blingiga andra armen.
 

Orlok

Omega
2-Faktor
1 B
2 A
3 A
4 Den skulle provocera vänner och kollegor som bär mer traditionella G-shock. En klocka som sticker ut och klarar allt är aldrig fel, men framför allt är det kul att reta folk. :D
 
Topp