Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt att välja. Jag bär ju UTC Skydivern i stort sett varje arbetsdag när jag är på jobbet och det har därför blivit ett och annat foto på den. Här är en kavalkad av några av de bilder jag själv gillar bäst. Skydivern är ju en ruskigt fin klocka och som tämligen medioker fotograf får jag helt enkelt satsa på kvantitet framför kvalitet. Håll till godo!
Wristshots
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Off-Wristshots
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sådär, nu är det slut. Lovar!
![]()
Har en känsla av att detta kommer stå mellan @TiE, @Fliegerchronograph och @Fliegerchronograph.
Keep 'em comin'
Underbara bilder på Skydivern i sin rätta miljöSvårt att välja. Jag bär ju UTC Skydivern i stort sett varje arbetsdag när jag är på jobbet och det har därför blivit ett och annat foto på den. Här är en kavalkad av några av de bilder jag själv gillar bäst. Skydivern är ju en ruskigt fin klocka och som tämligen medioker fotograf får jag helt enkelt satsa på kvantitet framför kvalitet. Håll till godo!
Wristshots
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Off-Wristshots
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sådär, nu är det slut. Lovar!
![]()
Då var det ingen idé att man postar mer i den här tråden, galet coola ws du tar...Svårt att välja. Jag bär ju UTC Skydivern i stort sett varje arbetsdag när jag är på jobbet och det har därför blivit ett och annat foto på den. Här är en kavalkad av några av de bilder jag själv gillar bäst. Skydivern är ju en ruskigt fin klocka och som tämligen medioker fotograf får jag helt enkelt satsa på kvantitet framför kvalitet. Håll till godo!
Wristshots
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()