• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tävlingsdags med Sjöö Sandström!

Då har juryn sammanträtt och kommit fram till en vinnare! :)

Vi vill börja med att tacka samtliga för det enorma engagemanget och alla de härliga, fantastiska och fina bilder ni har postat i tråden. Att välja ut en vinnare har inte varit lätt och helst skulle vi ju vilja utse alla till vinnare.

Men, there can only be one winner, och den här gången kan vi inte låta bli att kora vinnaren med motiveringen att det för oss är helt oemotståndligt att se så många härliga bilder på en av våra signaturmodeller i sitt absolut rätta element. Vi utser därför @Fliegerchronograph till vinnare med detta bidrag:

8369FB12-99B1-47FC-A66E-A4013755496E.jpeg

Grattis @Fliegerchronograph , pm’a dina kontaktuppgifter så styr vi upp med överlämnande av klockbrickan.

Återigen stort tack alla som deltagit och engagerat er! :)
Mkt bra val :) Grattis till @Fliegerchronograph !!

Stort tack för att ha blivit korad som segrare i denna ärofulla tävling. Känner mig särskilt hedrad då alla medtävlare verkligen har ställt upp med toppenbilder och det dessutom varit en stor spridning både på fotomiljöer och modeller av Sjöö Sandströms fina klockor på bilderna. Jag och Skydivern flydde landet i början av veckan och firar nu segerns sötma i internationell miljö. Tack också för alla lyckönskningar, det värmer. Auf Wiedersehen!

IMG_6844.JPG
IMG_6845.JPG
IMG_6848.JPG

Senast ändrad:
Mycket bra tävling, men för få tröstpris till alla oss med gott om Sjöö Sandström-klockor men ont om helikoptrar eller stridsplan..... ;)
(Men jag är inte bitter...... Eller???:shifty:)

Fast i ärlighetens namn måste jag erkänna att ”Fliegers” bilder faktiskt hade många fotografiska kvalitéer även utöver helikopternärvaron..... :happyhappy:

Den stora vinnaren i den här tävlingen var ju Sjöö Sandström själva som fick all den här uppmärksamheten och marknadsföringen för en kostnad av en träplanka med en bit skinn på ;)

De stora vinnarna är vi medlemmar på KS som har en sponsor som hittar på roliga saker för oss.
Vinnarna är även alla vi medlemmar som får se alla fina bilder på ett samlat ställe.
Kalasbra initiativ och tack alla som rotat fram era guldkorn ur gömmorna.
Jättekul att se alla bilder!

Sent omsider har jag varit och hämtat ut min Klockbricka hos Sjöö Sandström. Den pryder nu mitt tjänsteskrivbord men kommer förmodligen att få följa med hem för att kunna användas mer aktivt. Den är riktigt fin och jag hoppas därför att den även fungerar ihop med andra klockmärken.:nailbiting: Tack @Sjöö Sandström för den fina vinsten!

IMG_0178.JPG
IMG_0180.JPG
IMG_0184.JPG

Senast ändrad:
Sent omsider har jag varit och hämtat ut min Klockbricka hos Sjöö Sandström. Den pryder nu mitt tjänsteskrivbord men kommer förmodligen att få följa med hem för att kunna användas mer aktivt. Den är riktigt fin och jag hoppas därför att den även fungerar ihop med andra klockmärken.:nailbiting: Tack @Sjöö Sandström för den fina vinsten!

IMG_0178.JPG
IMG_0180.JPG
IMG_0184.JPG

Kan nästan se framför mig hur du sitter och övar avancerade manövrar med modellen av tjänstekärran där på kontoret :D

Tillbaka
Topp