• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tävlingsdags med Sjöö Sandström!

JayLar

Rolex
2-Faktor
20170728_153556.jpg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor

EDIT: Tar bort mitt ursprungliga inlägg. Jag är för gammaldags för språkbruken i Leos GIF och jag tror att farmor skulle spöka för mig inatt om hon såg posten.

Konstaterar istället att spänningen är ooooolidlig :)

the-winner.gif


Jag tror att Svenska Spel har satt vinnaroddset på @Fliegerchronograph till 1.10 :)
 
Senast ändrad:
Då har juryn sammanträtt och kommit fram till en vinnare! :)

Vi vill börja med att tacka samtliga för det enorma engagemanget och alla de härliga, fantastiska och fina bilder ni har postat i tråden. Att välja ut en vinnare har inte varit lätt och helst skulle vi ju vilja utse alla till vinnare.

Men, there can only be one winner, och den här gången kan vi inte låta bli att kora vinnaren med motiveringen att det för oss är helt oemotståndligt att se så många härliga bilder på en av våra signaturmodeller i sitt absolut rätta element. Vi utser därför @Fliegerchronograph till vinnare med detta bidrag:

8369FB12-99B1-47FC-A66E-A4013755496E.jpeg


Grattis @Fliegerchronograph , pm’a dina kontaktuppgifter så styr vi upp med överlämnande av klockbrickan.

Återigen stort tack alla som deltagit och engagerat er! :)
 

Moreno

Cartier
Då har juryn sammanträtt och kommit fram till en vinnare! :)

Vi vill börja med att tacka samtliga för det enorma engagemanget och alla de härliga, fantastiska och fina bilder ni har postat i tråden. Att välja ut en vinnare har inte varit lätt och helst skulle vi ju vilja utse alla till vinnare.

Men, there can only be one winner, och den här gången kan vi inte låta bli att kora vinnaren med motiveringen att det för oss är helt oemotståndligt att se så många härliga bilder på en av våra signaturmodeller i sitt absolut rätta element. Vi utser därför @Fliegerchronograph till vinnare med detta bidrag:

8369FB12-99B1-47FC-A66E-A4013755496E.jpeg


Grattis @Fliegerchronograph , pm’a dina kontaktuppgifter så styr vi upp med överlämnande av klockbrickan.

Återigen stort tack alla som deltagit och engagerat er! :)

Trodde killen vann en klocka, men var visst en snacks-bricka =/
 
Topp