Bättre än väntat!
Meh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre än väntat!
Tack! Nu är jag inte lika förtjust längre...Behold, the hockeypuck!
![]()
Verkligen! För stor..Behold, the hockeypuck!
![]()
Jag gillar iofs fula Rolex. Milgaus och den blåa deepsean är favoriter men jag kommer kanske börja fatta tycke för denna.Kära Air-King...
Du är ful!
Bara för att du har stickor till handleder ju. Ska köpa en med devisen "alltid retar det nån".Behold, the hockeypuck!
![]()
Bara för att du har stickor till handleder ju. Ska köpa en med devisen "alltid retar det nån".
Jag tycker att den ser riktigt bra ut. Jag gillar att den är 40mm och tror att det funkar då det inte är en dressklocka. Med det sagt är jag ingen rolex fanboy och äger ingen heller, men jag har bestämt mig för att köpa en och har tittat ut explorer 1. Men nu när denna dök upp så är det inte helt omöjligt att det blir en air-king istället. Någon som vet vad den kommer att kosta?
Jag tycker att den ser riktigt bra ut. Jag gillar att den är 40mm och tror att det funkar då det inte är en dressklocka. Med det sagt är jag ingen rolex fanboy och äger ingen heller, men jag har bestämt mig för att köpa en och har tittat ut explorer 1. Men nu när denna dök upp så är det inte helt omöjligt att det blir en air-king istället. Någon som vet vad den kommer att kosta?
Jäklar vad saftigt prisPratade precis med @Nymans Ur 1851 i sthlm, och enligt dom så skulle den ligga på ca 55k någon stans, den kommer att finnas i butik mellan juni-augusti, med mycket tur så kan den finnas i butik under juni...
Hoppla! Lite dyrt!Jäklar vad saftigt pris![]()