Ingen bra bild tyvärr..
![]()
Var någon stans har du provat den?! Har den ramlat in i svenska butiker än?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen bra bild tyvärr..
![]()
Nej, Chuck bad mig lägga upp bilden från trf i länken jag postade. Vet ejVar någon stans har du provat den?! Har den ramlat in i svenska butiker än?!
Fan, den växer. Från att ha varit big no-no till att det har börjat klia i köptarmen. Känns som en klocka som ingen vanlig Svensson går in och klipper. Känns lite eget, det gillar jag. Sitter den dessutom som Milgauss så är det perfekt för den låg riktigt skönt på handleden... Får se om det blir köp.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser trevlig ut lillebror! Vart har du varit och provat den någon stans, är det på Nymans i V-ås?! Vi får gå förbi Nymans när jag kommer och hälsar på dig om en vecka ca, måste bara få klämma på denna...
Hmm... Då kanske nya Explorern kommer också?Riktigt mysig! Det är ärligt stulna bilder från nätet
KRONS i Sthlm har den, Västerås hade den inte igår... Skulle ev få leverans av nya klockor om 1,5 vecka.
Hmm... Då kanske nya Explorern kommer också?![]()
Gräslig. Ser ut som en reklamdinka...[/QUOT
Ser ut som reklam för Rolex eller nått...
Skoj klocka men inte för de pengarna...
![]()
Trevlig men den är skitzo. Mixen av applicerade index utan luminova mot de tryckta siffrorna blev för mkt. Hade de fyllt de applicerade 3-6-9 som med nya Exp så hade det varit mycket bättre.Vad tyckte du om den i verkligheten?
Tack!Hittade denna
![]()
Iom flygarstuket på klockan så är det väl logiskt med en massa arabiska siffror. Gillar den mer och mer men Rolextexten i grönt och olumade 3-6-9 gillas icke.Att den numer är 40 mm är positivt. Men urtavlan med de (på sitt sätt makabert logiskt) ditpluttade arabiska siffrorna.
.... nej nej nej och åter nej.
Ja exakt, lume på 3,6 och 9 hade givit lumen en bättre helhet tror jag.Tack!
Konstigt att de inte har lume på 3, 6 och 9 på denna? Hade de för många siffror i lager från gamla Explorern tro?
Ser kladdigt ut IMO, less is more. Kolla på Explorer 1, där finns den harmoni som saknas på denna.Iom flygarstuket på klockan så är det väl logiskt med en massa arabiska siffror. Gillar den mer och mer men Rolextexten i grönt och olumade 3-6-9 gillas icke.
beror nog på att de är i vitguld...Tack!
Konstigt att de inte har lume på 3, 6 och 9 på denna? Hade de för många siffror i lager från gamla Explorern tro?