meo_swe
Guld
Har han samma tjej som jobbade på "klubb"?
Börjar klubben på P?
Då är de gifta nu om jag inte minns fel..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har han samma tjej som jobbade på "klubb"?
Jag skulle också vilja ha mer tatueringar, men problemet är att jag börjar närma mig 40, så det känns som en grej som man skulle bli dömd som krisande gubbe för...
Har ett par små, en reta-morsan-tribal och en mystisk bandlogga (dåligt gjord av en pårökt gosse med neondreads). Båda är gjorda då jag var runt 18, och är såklart lite pinsamt fula, men samtidigt en kul påminnelse om vem jag var då.
Jo, Micke Ni , att "fortsätta" gadda sig upp i åldern är coolt som fan, men att börja i stor skala känns lite B. Problemet är inte vad andra ska tycka, utan att jag dömmer mig själv...
Var hos min tatuerare idag. Det bidde bland annat denna gubbe som yngste sonen ritat.
Plus lite på Everesttatueringen, t ex dessa tält och yakar.
Tack!Båda var riktigt fina.
Du får gärna berätta lite bakgrund till Everesten!
Tack!
Bakgrunden till Everesten är helt enkelt en livslång fascination för Himalaya i allmänhet och Everest och K2 i synnerhet. Håller också på att ladda för en vandringsresa dit, kanske om fyra - fem år. Minstingen behöver bli lite äldre innan jag sticker
Var hos min tatuerare idag. Det bidde bland annat denna gubbe som yngste sonen ritat.
Mycket.Seriöst!?
Vet ni nån tatuerare som är duktig på "cover-up" i sthlm?
Har en skitful tribal på underarmen från 1990 talet som jag vill tatuera över.
Prova min tatuerare, AK Ink Design! Hon har gjort en cover up på mig som jag är nöjd med. Kan pm:a konaktuppgifter om du är intresserad.
Menar du min gubbe? Tack, i så fall. Har en tillÄr absolut ingen fan av tatueringar, men den där streckgubben var skitcool! Något man kan stå för även när man blir 75 år gammal och skinnet hänger. Kudos!
Niclas L
Bara gör't!Alltså helevete pöjkar, ni gör mig sugen på att lägga mig under nålen. Har övervägt det i säkert 13 år, så det börjar ju bli hög tid att komma till skott.
Det du kan börja med är om du nu känner dej lite missnöjd med nån av dina gamla gaddningar är att helt enkelt putsa till dom eller göra som jag, kör nåt större o svartare över haha.Jo, Micke Ni , att "fortsätta" gadda sig upp i åldern är coolt som fan, men att börja i stor skala känns lite B. Problemet är inte vad andra ska tycka, utan att jag dömmer mig själv...
Bara coolt om du frågar mej, själv har jag ett stort Cadillac märke på magen i svart/vit latino stilTatuering är grymt så länge temat är grymt!
Sen så är det ju så att det du finner är snyggt finner ju inte nästa är snyggt.
Jag har inte en enda tatuering men jag vill ha. Men samtidigt så vill jag inte ha.
Men något med min bil hade varit trevligt, har ju trotsallt haft den sen jag vart 14 år gammal och älskar den över allt i världen.
Mixa in emblemet med något, vad vet jag inte. Bilden är en Thunderbird, åskfågel, och ha en åskfågel tatuering känns lite.. Som ylande vargar om ni förstår vad jag menar.
Jag har lång tid på mig att tänka på det iallafall, eftersom jag inte ens vet om jag vill ha det.
Bild på bilens emblem
Thunderbird by BadkarsPiraten, on Flickr