the quiet man
Guld
Känner väl att jag inte är lika outsägligt cool och hård som dig så tror inte att jag kan bära upp den med samma bravur.KS-loggan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner väl att jag inte är lika outsägligt cool och hård som dig så tror inte att jag kan bära upp den med samma bravur.KS-loggan!
Känner väl att jag inte är lika outsägligt cool och hård som dig så tror inte att jag kan bära upp den med samma bravur.
Inte min men jag tyckte att den passar i tråden.
Äktheten på klockan kan jag inte heller uttala mig om.
Haha underbart!Kör nåt med en klocka sa jag. Ok sa tatueraren,någon speciell?
Kör min!
Alltid retar det någon
Någon som testat William Fjellman? Bär en Cartier på en av sina bilder...
http://instagram.com/pastilliam
QUOTE]
Vi får hoppas att du inte mosar och myser med samma person….Sånt humör idag...
J
G-Shock?Sånt humör idag...
J
För en annan ska blekningsapparaten fram
Tattoos; the ending story?
Törs man fråga vad det är du ska ta bort och varför?Japp! Haha.
Törs man fråga vad det är du ska ta bort och varför?
Får man fråga vad det kostar dig att ta bort gaddningarna?
Jisses!Det är två kinatecken 5x3 cm - 900 kr för båda per gång. Högst troligt tar det 4-8 gånger. Beror lite på färg och om man vill ha bort det helt osv.
Jisses!
Hade det inte gått att gadda över något istället?
Trist utgift
Haha! Nä hakkors och porträtt av Edward Blom kan man väl undvika just där iaf!Får se. Börjar med en två gånger så får jag se. Dom sitter på handlederna (hehe) så pallar inte köra nåt impulsivt igen där
Så är det. För varje ny kommer även ett nytt tomrum :/