Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid kul med skiss-illustrationer, mer sånt! Bästa Astrid med, ära att göra.
Yes, jag är uppe. Är god vän med Anders som har mässan så har vart här hela dagen och hjälpt till. Imorgon sätter jag mig och knegar.
Jag kommer vara där på söndag. Har en tid hos frej. Kommer förbi och hejarYes, jag är uppe. Är god vän med Anders som har mässan så har vart här hela dagen och hjälpt till. Imorgon sätter jag mig och knegar.
Kolla om han har Casio-terroristen på sig! Skänkte en sådan till honom vid förra sittningen. Han börjar få ett klockintresse så ni kommer nog ha saker att prata omJag kommer vara där på söndag. Har en tid hos frej. Kommer förbi och hejar![]()
Kul! Ska absolut dra upp KS, det är genom denna tråden jag hittat honomKolla om han har Casio-terroristen på sig! Skänkte en sådan till honom vid förra sittningen. Han börjar få ett klockintresse så ni kommer nog ha saker att prata om![]()
Hur går det? Får du någon färg på dig?Kul! Ska absolut dra upp KS, det är genom denna tråden jag hittat honom![]()
Går bra! Återkommer med bilder senHur går det? Får du någon färg på dig?![]()
Härligt! Hälsa!Går bra! Återkommer med bilder sen
![]()
Tjusigt!Mycket trevlig stund med Frej idag! Blev en del klocksnack också. Bara en tidsfråga innan vi lurat ner honom i träsket
Blev en fin krake på armen också.
![]()
![]()
![]()
Allt gjorde ont men uppe på axeln var inte speciellt behagligt, nejTjusigt!
Gjorde blomman ont?![]()
Foten? Du kan säkert gå och till och med springa. Men det blir säkert lite besvärligt om du knyter skorna hårtImorgon är det dags igen. Foten
Någon som har erfarenhet?
Och kan jag GÅ hem sen?
Bilder kommer imorgon.
Foten var inte värre än någon annanstans, dock lite drygt med skor första tidenImorgon är det dags igen. Foten
Någon som har erfarenhet?
Och kan jag GÅ hem sen?
Bilder kommer imorgon.
En gammal cirkusväns fru. Hon är bra. Saara AholaFoten? Du kan säkert gå och till och med springa. Men det blir säkert lite besvärligt om du knyter skorna hårt
Detta vill vi se bild på såklart! Vem går du till?
Najs. Ok. Planerar att ha ett par Nike Free med lite stretch meshFoten var inte värre än någon annanstans, dock lite drygt med skor första tiden
![]()
Gympaskor utan snöre körde jag men gick utan skor varje tillfälle jag fickNajs. Ok. Planerar att ha ett par Nike Free med lite stretch mesh![]()
Måste kännas förjävligt...
Det där tar väl 20minuter, härda!Mmm...
Jag ska inte ljuga. Aj.
![]()
Konturer klara. Nu färg.
Måste kännas förjävligt...![]()
Fötter är så extremt jävla lätt-tatuerat (så länge personen sitter still) så det går ju åtminstone skitfort.Ja gör ju det!!!!![]()
Snyggt!Mm. Det blir fint det här.
![]()
Tack! När rodnaden lagt sig och den läkt så kommer nyanserna fram mer. Jag gillar den.Snyggt!