Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en tortyrkammareKomiskt att den här tråden uppdaterades just idag - dags att fortsätta på min halfsleeve, bild kommer senare.
Satan så fort blommorna ryker vid en hälsokontroll, haha.Komiskt att den här tråden uppdaterades just idag - dags att fortsätta på min halfsleeve, bild kommer senare.
Plast deluxe så inga riktiga blommor där inteSatan så fort blommorna ryker vid en hälsokontroll, haha.
Svårt att rengöra ändå. Men absolut bättre.Plast deluxe så inga riktiga blommor där inte
Hälsa!Nu ska Frej få köra lite
Lycka till och hälsa! Jag har tid hos honom i juniNu ska Frej få köra lite
Och jag ska dit i mars!Lycka till och hälsa! Jag har tid hos honom i juni
Få se nu då!Nu ska Frej få köra lite
Och jag ska dit i mars!
Coolt ju!Blir ett nytt besök i april igen.
Idag blev det en alla hjärtans dag present till min Wifey
Beror ju helt på vad man vill köra för stil.Finns det någon i sthlm som kör drop in nu för tiden? Alltså någon vettig.
Absolut. Utelämnade det då det handlar om en väldigt enkel svart grej, som alla fixar rent tekniskt. Vill bara vara säker på att hygienisk standard hålls och att de inte kör brutaldjupt.Beror ju helt på vad man vill köra för stil.
Titta upp christopher bandsåg på instagram.Absolut. Utelämnade det då det handlar om en väldigt enkel svart grej, som alla fixar rent tekniskt. Vill bara vara säker på att hygienisk standard hålls och att de inte kör brutaldjupt.
Älskar den här och önskar att den satt på mig istället!Titta upp christopher bandsåg på instagram.
Ah den där är tung, jag är duden som har Knut Knutsson på armen.Älskar den här och önskar att den satt på mig istället!
Har inte jättemånga tatueringar med blev nästan klar med min sleeve i förra veckan, har lite på armbågen kvar och ska göra klart i början av aprilIngen som ska köra något eller kört något i närtid...vill se mer bläck eftersom.den vida webben inte räcker till
Riktigt nice, right up my alley.Har inte jättemånga tatueringar med blev nästan klar med min sleeve i förra veckan, har lite på armbågen kvar och ska göra klart i början av april
Tatueraren heter Christian G på Sigil ink i Gamla stan Sthlm.
Ingen som ska köra något eller kört något i närtid...vill se mer bläck eftersom.den vida webben inte räcker till
Yes Precis så ska det se ut.
Riktigt skön vy från stranden, vart är det ifrån?
Man blir glad när man ser den, sen är ju The mask odödlig
Grymt