Gott, tyvärr åker du på moms. Minst 75 kr.Segt...
Frakten var gratis i alla fall
https://www.postnord.se/information...paket/sa-hog-blir-nya-avgiften-pa-kinapaketen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gott, tyvärr åker du på moms. Minst 75 kr.Segt...
Frakten var gratis i alla fall
Fan va klantigt av mig, trodde bara den gällde paket från Kina.Gott, tyvärr åker du på moms. Minst 75 kr.
https://www.postnord.se/information...paket/sa-hog-blir-nya-avgiften-pa-kinapaketen
Stort taxk!Tack för trevlig läsning
Helt rätt!min sub har fått nöta bänk o terroristen har använts varje dag sedan den kom för en vecka sen
Nope. DHL kommer då skicka en faktura till dig.Fan va klantigt av mig, trodde bara den gällde paket från Kina.
EDIT: Kanske dum fråga men såg nu att de skickar med DHL, borde det inte skickas med DHL i Sverige också så att jag slipper avgiften?
Verkar som paketer skickades från Singapore till Tyskland sen till mig för jag slapp avgiftenNope. DHL kommer då skicka en faktura till dig.
Bra där. 75 spänn är ju typ en terrorist till.Verkar som paketer skickades från Singapore till Tyskland sen till mig för jag slapp avgiften
Intressant, jag kan ge två tips:Hej,
Tack för en trevlig och informativ läsning. För någon månad sen kom jag över två st 80-tals digitalare (som jag trodde) för 20kr st. Efter rengöring, betteribyte och nya band så tickar de på fint. Tacksam om någon känner igen modellerna kan skriva en rad med info kring ålder och meckanism och järna assoiatiln till något kul
I terroristtråden är vi snälla och alla är välkomna, lite som i en BamsetidningTack för svar!
Inte meningen att skapa sidospår från ämnet terroristklocka
Jag vet tyvärr inte hur man tar bort inlägget!
Fridens liljor
Fast noga övervakade av flera länders underrättelsetjänster.I terroristtråden är vi snälla och alla är välkomna, lite som i en Bamsetidning
Aldrig vart med om. Har inte haft den hemskt länge dock.Nån mer än jag som fått springa upp mitt i natten och stänga av fulstartat alarm? Frågar man sambon är det nog den funktionen som gör den till terroristklocka.
Japp - hänt mer än en gång. Kombinationen "elakt pip" och frugans armbåge mot revbenen ger snabba fötter!Nån mer än jag som fått springa upp mitt i natten och stänga av fulstartat alarm? Frågar man sambon är det nog den funktionen som gör den till terroristklocka.
Japp - hänt mer än en gång. Kombinationen "elakt pip" och frugans armbåge mot revbenen ger snabba fötter!
Typ uret.seEn av mina första klockor som jag saknar fortfarande, var plockar man upp en äkta casio med box nånstans om man vill köpa en? Tycker det är svårt med Ebay då man inte vet om den är äkta då riktigt..
Jag har köpt flera terrorister och andra Casio:s på https://www.watchshop.com/En av mina första klockor som jag saknar fortfarande, var plockar man upp en äkta casio med box nånstans om man vill köpa en? Tycker det är svårt med Ebay då man inte vet om den är äkta då riktigt..