Mycket tåladmod skulle jag vilja påstå. Det gäller att man blir nöjd med att det sitter rätt, kan vara svårt att ändra senare hehe. Jag är nöjd iaf.Och nato är inga problem, 18 mm och lite tålamod.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket tåladmod skulle jag vilja påstå. Det gäller att man blir nöjd med att det sitter rätt, kan vara svårt att ändra senare hehe. Jag är nöjd iaf.Och nato är inga problem, 18 mm och lite tålamod.
Så jäkla WIs! Snyggt assåMycket tåladmod skulle jag vilja påstå. Det gäller att man blir nöjd med att det sitter rätt, kan vara svårt att ändra senare hehe. Jag är nöjd iaf.
För den lite konspiratoriskt lagdaUSA-terrorist
Riktigt cool. Fixat det själv?En icke så diskret terrorist...
Nej, faktiskt inte. Någon snubbe på Ebay som fixar. Är du sugen så dra ett PM.Riktigt cool. Fixat det själv?
Den var cool! Kamouflage så inte Navy Seals hittar en i bollhavet?En icke så diskret terrorist...
Japp. En riktig terroristklocka för oss småbarnsföräldrarDen var cool! Kamouflage så inte Navy Seals hittar en i bollhavet?
Den var cool! Kamouflage så inte Navy Seals hittar en i bollhavet?
Tack!Haha vilken läsning(inte minst roande med svaren). Tack för denna!
Tack för det! Kul att du gillade denRandomklickade in på en kvällstråd, inte missnöjd! Intressant läsning
Stort tack!Fruktansvärt underhållande läsning och en F-91W är beställd bara för att!
Eller hur!Klickade hem en nyss.
Perfekt att ha på jobbet
Fräääääään ju!En icke så diskret terrorist...
Haha. Härligt.Jag diggar den riktigt. Beställde en till som jag kan ha efter jobbet utan dings haha
Va snäll mot den! Det är ingen gshock!Shysss.... shyssss.... såja.... släpp taget..... somna in.......
Mycket bra!Den lever än......